کد خبر: ۲۵۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
معاونت بهره برداری توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ایذه و شوش به دلیل فقدان ایستگاه انتقال برق با مشکل توزیع برق مواجه شده در نقاط بحرانی قرار دارند.
به گزارش برق نیوز، صبح امروز ستاد بحران خوزستان جهت بررسی مشکلات و بحران آب و برق روستاهای بخش شاوور با حضور نماینده مردم شوش در مجلس برگزار شد.

عبدالرحیم جهان بین با اشاره به مشکلات برق رسانی در شهرستان شوش اظهار کرد: دو شهرستان شوش و ایذه به دلیل فقدان ایستگاه انتقال برق در وضعیت بحرانی توزیع برق قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایستگاه شوش فول بار است و پاسخگوی نیاز و اشتراک‌های جدید هم نیست به طوری که ۳۰ روستا در شوش با مشکل برق مواجه هستند.

معاونت بهره برداری توزیع نیروی برق استان خاطر نشان کرد: در تابستان سال جاری به دلیل فشار به شبکه برق رسانی دو ایستگاه از مدار خارج شد و بحران بی برقی در شهرستان شوش ایجاد شد.

وی خواستار ایجاد ایستگاه انتقال برق در شهرستان شوش شد و تصریح کرد: مشکل افت ولتاژ و ضعف شبکه را در مدت ۷ ماه آینده و قبل از شروع فصل گرما مرتفع خواهد شد.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار