کد خبر: ۲۵۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
خلجی: برنامه بلند مدت شرکت باید حفظ برتری خود باشد چنانچه در برخی شاخص‌ها عملکرد ضعیفی مشاهده گردد باید در سریعترین زمان نسبت به ترمیم و اصلاح آن اقدام شود تا خدای نکرده عقب گردی در عملکرد مطلوب سازمان ایجاد نگردد.
به گزارش برق نیوز، علی خلجی سرپرست این شرکت در جلسه کمیسیون مدیریت که با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران شرکت برگزارشد با قدردانی از زحمات و تلاشهای همه دست اندرکاران معاونین و مجموعه کارکنان شرکت که منتج به نتیجه مطلوب و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۹۵ گردید افزود: برنامه بلند مدت شرکت باید حفظ برتری خود باشد چنانچه در برخی شاخص‌ها عملکرد ضعیفی مشاهده گردد باید در سریعترین زمان نسبت به ترمیم و اصلاح آن اقدام شود تا خدای نکرده عقب گردی در عملکرد مطلوب سازمان ایجاد نگردد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروزه هر سازمانی که برنامه محور بوده و با الگوهای تعریف شده خود را مراجع بالا دستی تطبیق نماید بدون شک در رشد و شکوفایی خود و کشور تاثیر گذار خواهد بود، لذابراساس این دیدگاه برنامه‌های شرکت را باید تنظیم نمائیم که به حمدلله تا به امروز اینگونه بوده و پس از این نیز شناسایی نقاط ضعف و قوت برترهای بدست آمده در حوزه‌های مختلف را حفظ خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه نجفی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ارائه توضیحاتی در خصوص شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها و سازمان‌ها و عوامل موثر در ارتقا شرکت را بیان نمود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
1
ایشان فردی واقع بین و معتدل هستند و کاش مدیرعامل شوند..
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار