کد خبر: ۲۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
بادامچی گفت: مجمع نمایندگان تهران در آخرین جلسه خود به بررسی ویژگی‌های وزرای علوم، نیرو پرداخت و کمیته‌هایی را در این رابطه مشخص کرد.
به گزارش برق نیوز، محمدرضا بادامچی اظهار داشت: بر این اساس برخی از نمایندگان تهران همچون صادقی و محمدی برای کمیته مربوط به تعیین اولویت‌های وزیر علوم و نعمتی و نجفی برای کمیته مربوط به تعیین اولویت‌های وزیر نیرو مشخص شدند.

نماینده تهران ادامه داد: قرار است این کمیته‌ها با ارتباط با دولت از گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو مطلع شوند و در جلسه هفته جاری این افراد را به نمایندگان تهران معرفی کنند.

وی در پایان اظهار داشت: مجمع تهران هفته جاری نشستی را برای جمع بندی برگزار می‌کند، چون براساس اطلاع ما دولت در هفته اول مهر گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو را به مجلس معرفی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
سلام و خسته نباشید به شما فعالین صنعت خبری برق لطفا پیگیر وضعیت تبدیل وضعیت اپراتورهای برق بشید با وجود او نامه قبلی وزیر که گفته بودن همه باید تبدیل بشن .ممنون میشم کمی بیشتر به خبرهای مهم متمرکز بشید اخبارتون شده فقط سد سازی برگذاری سمینار و ساخت نیروگاه خورشیدی و ماشینبرقی اخه این وزارت نیرو به این عظمت اخبارش تواین مسایل تمرکز داره ..بازم ممنون دمتون گرم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار