کد خبر: ۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
در این جلسه قصد داریم که شما را با منوی اپلیکیشن آشنا کنیم. در جلسات آینده قرار است که هر کدام از ابزار‌ها و گزینه‌های این منو را خدمت شما عزیزان معرفی نمائیم.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در این جلسه قصد داریم که شما را با منوی اپلیکیشن آشنا کنیم. در جلسات آینده قرار است که هر کدام از ابزار‌ها و گزینه‌های این منو را خدمت شما عزیزان معرفی نمائیم. در این جلسه به سراغ اولین گزینه یعنی New می‌رویم. خب دوستان اگر شما نشانگر موس خود را روی دکمه اپلیکیشن ببرید و کلیک کنید این منو برای شما باز شده و به نمایش در خواهد آمد.

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن کلیک کنید!

 
آموزش اتوکد الکتریکال (منوی Application – بخش اول)-جلسه نهم

 
 

بعد از اینکه شما وارد منوی اپلیکیشن شدید، به سراغ اولین گزینه این منو یعنی گزینه New می‌رویم که توضیحات بیشتر روی شکل داده شده است:




گزینه New دارای دو بخش drawing و Sheet set می‌باشد که در این جلسه ما به بخش drawing گزینه New خواهیم پرداخت. شما از drawing زمانی استفاده خواهید کرد که بخواهید یک پروژه طراحی جدیدی را آغاز نمایید، یعنی هر زمانیکه شما بخواهید طرح جدیدی را ایجاد کنید به یک محیط طراحی جدید نیازمندید اینجاست که با کمک drawing این امکان برای شما ایجاد می‌شود که بتوانید به محیط طراحی خالی و جدید جهت پیاده سازی و ایجاد طرح خود دسترسی داشته باشید. حال با نحوه کار با drawing آشنا خواهید شد:

برای ایجاد طراحی به این صورت عمل می‌نماییم:

۱ - روی گزینه Drawing از آپشن New کلیک کنید

۲ - در پنجره ظاهر شده الگو مورد نظر خود را انتخاب کنید

برای درک بهتر به تصاویر زیر دقت نمایید:


سپس پنجره انتخاب الگو برای شما به نمایش در خواهد آمد، از میان الگو‌ها یکی را که مناسب طراحی ما است انتخاب می‌نماییم در صورت اینکه نیازی به هیچ الگویی نداشته باشیم می‌توانیم به روشی که روی شکل زیر نشان داده شده است عمل کرد:


 
 
منبع: برق پلاس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار