کد خبر: ۲۵۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزار DIALux یکی از نرم‌افزارهای محاسبات روشنایی فنی (Outdoor و Indoor) می‌باشد که محاسبات آن با توجه به روشهای مرسوم و فرمولهای پیشنهادی که در استاندارد DIN توصیه گردیده انجام می‌پذیرد. در ادامه آموزش این نرم افزار، به تفاوت بین dialux light و dialux اشاره خواهیم کرد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در این جلسه می‌خواهیم که شما را با یک نکته مهم در ابتدای راه طولانی آموزش این نرم افزار آشنا کنیم و آن هم تفاوت میان dialux light و dialux هست. شما دوستان زمانیکه نرم افزار دیالوکس را روی سیستم خود نصب نمودید حتما با دو آیکون که در تصویر زیر نمایش داده شده است روبرو شده اید:



این دو آیکن را نباید دو برنامه یا دو نرم افزار جدا از هم تلقی نماییم. هر دوی این دو آیکن مربوط به خود نرم افزار دیالوکس است. شرکت دیال (Dial) که سازنده نرم افزار دیالوکس می‌باشد برای راحتی و سهولت کاربران این نرم افزار؛ محیط طراحی را به دو سطح طراحی حرفه‌ای و با دقت بالا و سطح طراحی متوسط و کم دقت‌تر تقسیم نموده. البته این تعریف از دو سطح مختلف صرفا تعریفی آموزشی و برای درک شما از موضوع می‌باشد و اگر نه این نرم افزار در تمامی مراحل و انواع طراحی از دقت بالایی برخوردار است. موضوع را اینگونه هم می‌توانیم برای شما توضیح دهیم که با استفاده از آیکون دیالوکس لایت شما طراحی خود را با سرعت بیشتری و صرفا برای به دست آوردن مقادیر و خروجی نسبی انجام می‌دهید و به عبارت دیگر فقط برای اینکه ما دید کلی از طراحی خود داشته باشیم می‌توانیم به محاسبات صورت گرفته از طریق دیالوکس لایت بپردازیم.

 
منبع: وبسایت برق پلاس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار