کد خبر: ۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزار DIALux یکی از نرم‌افزارهای محاسبات روشنایی فنی (Outdoor و Indoor) می‌باشد که محاسبات آن با توجه به روشهای مرسوم و فرمولهای پیشنهادی که در استاندارد DIN توصیه گردیده انجام می‌پذیرد. در ادامه می‌توانید جلسه پنجم آموزش این نرم افزار را مشاهده کنید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: تا به اینجای آموزش ما گزینه New از منوی File را برای شما عزیزان توضیح دادیم در این جلسه می‌خواهیم که گزینه open را برای شما شرح دهیم. کاربرد این گزینه زمانی است که شما بخواهید یک فایل یا یک پروژه که مد نظرتان هست را وارد محیط طراحی نرم افزار نمایید. طریقه انجام و استفاده از این گزینه در تصاویر زیر نشان داده شده است:


مطابق تصویر بالا بعد از اینکه گزینه open را انتخاب نمودید، منوی مربوط به این گزینه برای شما به نمایش در خواهد آمد که مطابق تصویر زیر است:
 

نکته مهمی که در اینجا باید ذکر شود این هست که حتما برای وارد کردن فایل مد نظر خود به نوع پسوند یا اصطلاحا فرمت یا type فایل خود دقت کنید، طبق تصویر زیر انواع فرمت‌های مختلفی که می‌توان از طریق گزینه open وارد نمایید را مشاهده می‌نمایید:


منبع: برق پلاس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار