کد خبر: ۲۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزار DIALux یکی از نرم‌افزارهای محاسبات روشنایی فنی (Outdoor و Indoor) می‌باشد که محاسبات آن با توجه به روشهای مرسوم و فرمولهای پیشنهادی که در استاندارد DIN توصیه گردیده انجام می‌پذیرد. در ادامه می‌توانید جلسه ششم آموزش این نرم افزار را مشاهده کنید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در این جلسه قصد داریم به ادامه معرفی گزینه‌های مربوط به منوی File بپردازیم. زمانیکه شما یک طراحی را انجام می‌دهید و یا به عبارت دیگر یک پروژه را ایجاد نموده اید و در آخر میخواهید آن پروژه بر روی سیستم یا همان کامپیوتر شما ذخیره سازی شود باید از گزینه SAVE استفاده نمایید. در کنار گزینه save یک گزینه دیگر هم وجود دارد که نام آن SAVE AS می‌باشد. در تصویرهای زیر می‌توانید این دو گزینه را مشاهده نمایید:



تصویر زیر هم گزینه save as را به شما نشان می‌دهد:


به عنوان نمونه بعد از اینکه بر روی گزینه save as کلیک نمایید منوی مربوط به این گزینه برای شما به نمایش درخواهد آمد که مطابق تصویر زیر بخش‌های مختلف آنرا مشاهده می‌نمایید:


اما تفاوت بین این دو گزینه چه می‌باشد؟! چه زمانی باید از گزینه save و در چه مواقعی از گزینه save as استفاده نماییم؟! پاسخ این است که: در مواقعی که شما یک فایل طراحی را ایجاد کرده اید یا بر روی یک فایل پروژه تغییراتی را اعمال نموده اید و میخواهید که آن تغییرات و طراحی ایجاد شده برروی همان فایل که مشغول به کار بوده اید ذخیره سازی شود باید از گزینه save استفاده کنید. در مواقعی هم که میخواهید تغییرات ایجاد شده در یک فایل جدید ذخیره سازی شود و فایل اصلی شما بدون دستخوردگی باقی بماند از گزینه save as استفاده نمایید.
 
 
منبع: برق پلاس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شکیبا
|
Netherlands
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
سلام وقت بخیر.
چجوری میشه در دیالوکس ورژن پایین سیو کرد؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار