کد خبر: ۲۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نرم افزار DIALux یکی از نرم‌افزارهای محاسبات روشنایی فنی (Outdoor و Indoor) می‌باشد که محاسبات آن با توجه به روشهای مرسوم و فرمولهای پیشنهادی که در استاندارد DIN توصیه گردیده انجام می‌پذیرد. در ادامه می‌توانید جلسه هفتم آموزش این نرم افزار را مشاهده کنید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: در این جلسه هم طبق روال چند جلسه قبلی که به معرفی گزینه‌های مربوط به منوی File پرداختیم، در این جلسه می‌خواهیم که برای شما گزینه wizard از منوی File را توضیح دهیم. خب مطابق تصویر زیر بر روی منوی File کلیک کنید تا فهرست این منو برای شما باز شده و سپس گزینه wizard را از فهرست مربوطه انتخاب نمایید:


بعد از انتخاب گزینه wizard منوی مربوطه به این گزینه برای شما مطابق تصویر زیر به نمایش درخواهد آمد:


خب… حال به سراغ معرفی تک تک گزینه‌های مربوط به این منو می‌پردازیم، اولین گزینه منوی wizard گزینه DIALux Light می‌باشد، این گزینه صرفاً برای انجام پروژهای طراحی روشنایی داخلی کاربرد داشته و شما می‌توانید با کمک این گزینه کار طراحی پروژه مد نظر خود را به سرعت انجام داده و خروجی مد نظر خود را بگیرید، این گزینه دارای مزیت‌ها و معایب خاص خود است که با تماشای ویدئو این جلسه آن‌ها را خواهید آموخت!

منبع: برق پلاس

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار