کد خبر: ۲۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
امروزه با وجود پروسه‌های صنعتی بزرگ فقط به PLC‌های می‌توان اعتماد کرد و در این مورد نیز کمپانی قدرتمند زیمنس حرف اول را می‌زند. در این سری جلسات با آموزش کاربردی و جامع نرم افزار برنامه نویسی plc‌های شرکت siemens یعنی s7 simatic manager در خدمت شما دوستان گرامی هستیم.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: با آموزش کاربردی و جامع نرم افزار برنامه نویسی plc‌های شرکت siemens یعنی s7 simatic manager در خدمت شما دوستان گرامی هستیم. در این سری جلسات می‌خواهیم که شما عزیزان را بصورت گام به گام و پله پله با این نرم افزار کاربردی آشنا نموده و به تمامی قسمت‌ها و جزئیات این نرم افزار تسلط پیدا نمائید پس لازم است که حتما جلسات آموزشی ما را پیگیر باشید و مشاهده نمائید. برای اولین جلسه می‌خواهیم که شما را با نحوه کار و ایجاد پروژه از طریق wizard این نرم افزار آشنا نماییم. ایجاد پروژه به طور معمول و بدون استفاده از ویزارد نرم افزار کمی وقت گیر است، ولی با این حال عمده برنامه نویسان و طراحان از طریق معمول و بدون استفاده از ویزارد کار طراحی پروژه خود را انجام می‌دهند، ولی چون قصد ما توضیح جامع نرم افزار است، این بخش را برای شما دوستان عزیز بطور کامل شرح می‌دهیم.



در ابتدای امر زمانیکه شما نرم افزار simatic manager را اجرا می‌کنید با بخشی مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد:


همانطور که در تصویر بالاهم مشاهده می‌کنید با اجرای نرم افزار، wizard اولین بخشی است که با آن مواجه خواهید شد. حال روش ایجاد پروژه از طریق ویزارد به چه صورت است؟ طبق تصویر زیر اگر شما می‌خواهید پروژه را از طریق ویزارد ایجاد نمایید باید بر روی دکمه Next کلیک نموده تا کار ایجاد پروژه از طریق ویزارد شروع شود؛ در غیر اینصورت کافیست بر روی دکمه Cancel کلیک کنید!

آموزش simatic manager (ایجاد پروژه با کمک wizard)-جلسه اول



حال که بر روی Next کلیک نمودید در اولین قسمت تنظیمات پروژه، نرم افزار از شما نوع و مدل CPU مد نظرتان را می‌پرسد، به تصویر زیر دقت نمایید:


حال که نوع CPU را مشخص نمودید بر روی دکمه Next کلیک کنید تا به بخش بعدی تنظیمات وارد شویم!

در بخش بعدی و مطابق تصویر زیر باید برای نرم افزار نوع زبان برنامه نویسی و همینطور بلوک‌های وقفه یا اصطلاحا interrupt‌های مد نظرتان را مشخص نمایید:



منبع: برق پلاس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار