کد خبر: ۲۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه، به همت گروه‌های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز و انجمن رمز ایران در دانشگاه شیراز برگزار گردید.
به گزارش برق نیوز؛ چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با هدف هم‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌های نو و بدیع در این زمینه، در تاریخ ۱۵ - ۱۶ شهریور ماه سال ۹۶ در دانشگاه شیراز برگزار گردید.

آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تاکید بر امن‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از اهداف برگزارکنندگان این کنفرانس بود.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به افزایش شدید تهدیدات و مخاطرات سایبری برای سیستم‌های کنترل صنعتی به خصوص در زیرساخت‌های حیاتی در سال‌های اخیر، در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی رمز، محور علمی- ترویجی امنیت سامانه‌های کنترل صنعتی به محورهای کنفرانس افزوده شد تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط محققین و صنعتگران کشور در این حوزه ایجاد شود. برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های تخصصی در زمینه امنیت سامانه های کنترل صنعتی نیز از دیگر برنامه های جدید این کنفرانس بود.
 
گفتنی است، انجمن رمز ایران انجمنی علمی است که با هدف گسترش علم و فناوری رمز و امنیت فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات و کمک به توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوطه فعالیت دارد.
 
انجمن رمز ایران طی ۱۰ سال گذشته توانسته است در زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی مرتبط با اهداف خود، از طریق ارائه راهکار‌ها و برنامه های پیشنهادی، گام های مؤثری برای رفع نیازمندی های کشور در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات بردارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
1
و از قلم انداختید که مرکز توسعه فناوری‌ امنیت اطلاعات و ارتباطات صنعت برق پژوهشگاه نیرو با توجه به ارائه سخنرانی کلیدی توسط خانم دولت جمشیدی سرپرست مرکز توسعه فناوری امنیت اطلاعات و ارتباطات صنعت برق پژوهشگاه نیرو با موضوع "تدوین سند راهبردی و نقشه راه توسعه فناوری امنیت اطلاعات و ارتباطات صنعت برق" متفخر به دریافت تقدیرنامه از دکتر عارف رئیس انجمن رمز ایران شد. این عکس هم مربوط به این رویداد است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار