کد خبر: ۲۵۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
شرکت توزیع نیروی برق گیلان با صدور اطلاعیه ای، از واگذاری انشعاب برق به متقاضیان فاقد مجوز و استفاده کنندگان غیرمجاز در استان خبر داد.
به گزارش برق نیوز، در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمده است: عطف به بند ۴ دستور العمل ارسالی از سوی شرکت توانیر در خصوص قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، واگذاری انشعاب برق به متقاضیان فاقد مجوز ساخت با ارائه تعهدنامه رسمی، محضری و بصورت موقت امکان پذیر شده است.

در ادامه این اطلاعیه، در خصوص واگذاری این انشعاب‌ها موارد زیر مورد تاکید قرار گرفته است:
الف) پرداخت هزینه‌های برقراری انشعاب و انجام سایر تعهدات مطابق با جداول هزینه‌های برقراری انشعاب برق و آئین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق (حسب مورد).

ب) ارائه تعهدنامه رسمی مبنی براین که واگذاری انشعاب برق بصورت غیردائم بوده و هیچ گونه حقی برای متقاضی انشعاب ایجاب نمی‌کند و در صورت تعیین تکلیف قانونی و قلع و قمع مستحدثات توسط مراجع ذیصلاح، نسبت به جمع آوری انشعاب برق و استرداد مبلغ دریافت شده توسط شرکت بابت هزینه انشعاب، هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک دارد که یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از آن‌ها را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار