کد خبر: ۲۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
کتاب بازپیچی الکتروموتور‌ها برای رشته برق و زیرگروه الکتروتکنیک نگارش شده است و البته همانگونه که انتظار می‌رود تالیف آن به عهده آموزش و پرورش-فنی و حرفه‌ای بوده است و از آن جایی که تالیفات فنی و حرفه‌ای از لحاظ خودخوانی در سطح بسیار خوبی می‌باشند شما می‌توانید به راحتی مطالب آن را فراگیرید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: کتاب بازپیچی الکتروموتور‌ها برای رشته برق و زیرگروه الکتروتکنیک نگارش شده است و البته همانگونه که انتظار می‌رود تالیف آن به عهده آموزش و پرورش-فنی و حرفه‌ای بوده است و از آن جایی که تالیفات فنی و حرفه‌ای از لحاظ خودخوانی در سطح بسیار خوبی می‌باشند شما می‌توانید به راحتی مطالب آن را فراگیرید.

خوشبختانه کتاب‌های فنی و حرفه‌ای از تصاویر گویا و متنی روانی برخوردارند به همین دلیل در زمینه کیفیت کتاب هیچگونه نگرانی وجود ندارد.


چرا باید کتاب بازپیچی الکتروموتور‌ها را بخوانیم؟

شما به عنوان یک دانشجو برق کافی نیست که فقط با ساز و کار ماشین‌های الکتریکی آشنا باشید باید بتوانید در حد توان آن‌ها را تعمیر و یا تولید نمایید و چه بسا در شرایطی واقعی به این دانش بخصوص، در زمینه سیم پیچی نیاز مبرم پیدا کنید.


آیا با خواندن این کتاب می‌توانم یک موتور را سیم پیچی نمایم؟

راستش را بخواهید خیر!، هر چقدر هم که کتاب مذکور از نظر محتوا عالی باشد در نهایت شما باید به صورت عملی زیر نظر یک استادکار ماهر تعلیم ببینید، اگر در مقطع لیسانس تحصیل می‌نمایید و از سطح IQ متوسطی برخوردار باشید تن‌ها ۵ روز کار عملی برای شما کافی خواهد بود.

در این کتاب تمرکز بروی چه مدلی از الکتروموتور هست؟

در ابتدای کتاب توضیحاتی در مورد موتورهای ۳ فاز داده می‌شود، ولی عمده مطالب در مورد آموزش سیم پیچی بروی موتورهای تک فاز می‌باشد.


چند روز برای خواندن این کتاب لازم است؟

این مورد به شدت به میزان مطالعه شما بستگی دارد، ولی از آنجایی که مخاطب این کتاب دوستان فنی و حرفه‌ای می‌باشد و شما احتمالا دانشجوی لیسانس هستید مطالب برایتان بسیار ساده جلوه می‌کند و می‌توانید تن‌ها به قسمت‌های مهم بپردازید که شاید ۲ روز هم کافی باشد!.
 
 
حجم:4.07 مگابایت 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار