کد خبر: ۲۵۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
پایداری و کنترل سیستم‌های قدرت یکی از مباحث بسیار مهم در تولید برق می‌باشد و اساسا در نیروگاه‌ها بصورت جدی مورد توجه است، ژنراتور‌های سنکرون یکی از تجهیزات کلیدی در نیروگاه‌ها هستند که پایداری آن‌ها برای مهندسین نیروگاه بسیار حائز اهمیت هست و این امر به قدری حیاتی است که هرگاه از پایداری در سیستم قدرت سخن به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن به سمت ژنراتورهای سنکرون می‌چرخد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: پایداری و کنترل سیستم‌های قدرت یکی از مباحث بسیار مهم در تولید برق می‌باشد و اساسا در نیروگاه‌ها بصورت جدی مورد توجه است، ژنراتور‌های سنکرون یکی از تجهیزات کلیدی در نیروگاه‌ها هستند که پایداری آن‌ها برای مهندسین نیروگاه بسیار حائز اهمیت هست و این امر به قدری حیاتی است که هرگاه از پایداری در سیستم قدرت سخن به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن به سمت ژنراتورهای سنکرون می‌چرخد.
 

البته بحث پایداری در سیستم‌های قدرت بیشتر در کارشناسی ارشد مطرح می‌شود و شما در مقطع ارشد به صورت تخصصی‌تر با مباحث آن و نحوه عملکرد کنترل در سیستم‌های قدرت آشنا خواهید شد.


نویسنده کتاب کیست؟

متاسفانه کتاب مذکور نویسنده اش مشخص نیست و از ساختار مناسبی نیز استفاده نکرده است به زبان ساده‌تر شما باید از قبل پیش زمینه‌ای از پایداری و کنترل سیستم‌های قدرت داشته باشید تا متن کتاب را درک نمایید.

تمرکز کتاب بروی چه موضوعاتی می‌باشد؟

در این کتاب در مورد؛ پایداری گذرا، انرژی گذرا، پایداری زاویه رتور، مشخصه‌های ماشین‌های سنکرون، رابطۀ توان – زاویه، پدیدۀ پایداری، پایدار اغتشاش کوچک یا سیگنال کوچک، مد‌های محلی یا مد‌های ماشین، مد‌های کنترلی، مدهای پیچشی، پایداری ولتاژ و فرو پاشی ولتاژ، پایداری اغتشاش بزرگ ولتاژ، پایداری اغتشاش کوچک ولتاژ، پایداری میان مدت و بلند مدت، طبقه بندی پایداری، ماهیت پاسخ سیستم به اغتشاش‌های شدید، پاسخ سیستم به حالت پارگی، پاره‌های پر تولید، تعادل توان راکتیو، تجهیزات جنبی نیروگاه، بازیابی سیستم، پاسخ نیروگاه حین آشفتگی‌های شدید.
 
 
حجم: 1.91 مگابایت
 
منبع: poweren

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار