کد خبر: ۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۶
در این بازدید بیژن قاسمی با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در اطلاع رسانی و حوزه خبر افزود: روابط عمومی در پیشبرد اهداف یک شرکت می‌تواند موثر باشد و به سایر واحدهای اجرایی، فنی کمک زیادی ارائه دهد.
به گزارش برق نیوز، بیژن قاسمی؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در سفر به کرمان از مجموعه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بازدید واز عملکرد مدیریت و تلاش کارکنان آن تجلیل و قدردانی کرد.
 
در این بازدید بیژن قاسمی با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی در اطلاع رسانی و حوزه خبر افزود: روابط عمومی در پیشبرد اهداف یک شرکت می‌تواند موثر باشد و به سایر واحدهای اجرایی، فنی کمک زیادی ارائه دهد. مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت توانیر درادامه با بیان اینکه مجموعه روابط عمومی سازمان باید همه توان خود را برای انتقال شرح خدمات به جامعه بکار ببندد تصریح کرد: روابط عمومی با استفاده از روش‌های نوین ارتباطی واطلاع رسانی و استفاده از تکنیک‌های جدید روابط عمومی، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی سعی نماید تا خدمات صنعت برق را در معرض دید عموم قراردهد.

قاسمی در ادامه از نزدیک در جریان چرخه فعالیت‌های گوناگون روابط عمومی قرار گرفت و با کارکنان این واحد به گفت و گو پرداخت. وی از خدمات امیرجهانشاهی مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق شمال و تعامل مناسب وارزنده با رسانه‌ها و تولید و انتشار اخبار به موقع و سایر اقدامات دیگر در مجموعه روابط عمومی تقدیر و تشکر نمود.

محمود شهبا مدیرعامل ومحسن قراچه داغی معاون بهره برداری شرکت دراین بازدید وی را همراهی کردند. گفتنی است وی درادامه سفر خودبه کرمان از نمایشگاه دائمی سیرتحولات صنعت برق نیزبازدید کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار