کد خبر: ۲۶۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سنندج بر لزوم انجام بازدید‌های دوره‌ای مستمر و اصلاحی درراستای شناسایی نقاط آسب پذیر شبکه و رفع نواقع برای پیشگیری از قطعی برق در فصل سرما تاکید کرد.
به گزارش برق نیوز، محمد مصطفی نجفیان جلسه کمیته عالی بهبود بهره برداری که به منظور ارزیابی عملکرد فرآیند‌های حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ تشکیل شد، گفت: خوشبختانه با انجام برنامه‌های پیش بینی شده برای فصل پیک مصرف و نیز همکاری شهروندان فصل تابستان بدون اعمال خاموشی به شهروندان سپری شد و امیدوارم با انجام بازدیدهای مستمر و اصلاح و تعمیر نقاط حادثه خیز از فصل زمستان نیز با موفقیت عبور کنیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به سردسیر بودن استان همه امکانات و نیروهای شرکت باید برای مقابله با حوادث طبیعی و قطعی برق ناشی از باران و برف و سرما آماده باشند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان هم گزارشی از وضعیت شبکه و خاموشی‌های شش ماه اول سال ارائه داد و بر لزوم تدوین برنامه‌های ها تعمیرات و اصلاح شبکه در شهرستان‌ها و اقدام در جهت آن‌ها تأکید کرد.

محمد سعید سلطانی افزود: ۶ ماهه دوم سال با توجه به سردی و بارش برف و باران فصل سختی برای همکاران حوزه بهر برداری به شمار می‌رود و انتظار ما از همکاران اینست با اولویت دادن به موضوع ایمنی آمادگی لازم برای تامین برق مستمر و پایدار برای مشترکین را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مدیران توزیع برق شهرستان‌ها وضعیت و نقاط ضعف شبکه شهرستانهای تحت مدیریت خود را تشریح کردند و عملکرد شهرستان‌ها با مقایسه با اهداف تعیین شده در ابتدای سال و گزارش‌های ارائه شده مورد ارزیابی قرار گرفت و با بررسی وضعیت ایمنی و حوادث روی داده تهمیدات لازم جهت بهبود و رفع نواقص و همچنین بازدهی بیشتر اندیشیده شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار