کد خبر: ۲۶۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سرپرست وزارت نیرو با بیان اینکه در روستا‌ها با مشکل اقتصاد آب روبه‌رو هستیم و باید یارانه آب در روستا‌ها تخصیص یابد، گفت: ۲۵ تا ۳۰ درصد تاسیسات آب و برق کشور باید بازسازی شود.
محمودی: ۲۵ تا ۳۰ درصد تاسیسات آب و برق کشور باید بازسازی شودبه گزارش برق نیوز، ستار محمودی در مراسم بهره‌برداری دومین فاز شبکه جمع‌آوری تصفیه خانه فاضلاب کرج که صبح امروز در ماهدشت برگزار شد، با تاکید بر اینکه مراودات زیادی با استان البرز داریم، اظهار داشت: جایگاه و ظرفیت استان البرز به گونه‌ای است که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود و نقاط قوت زیرساختی در آب و فاضلاب وجود دارد و باید تحقیقات بیشتری شود.

وی با بیان اینکه در زمینه برق محدودیتی برای استان البرز قائل نیستیم، افزود: استان البرز از منظر برق باید به گونه‌ای باشد که احساس کمبود برق در استان احساس نشود و از ظرفیت‌ها و تجربیات برای توسعه البرز استفاده شود و مکان‌هایی که کاستی وجود دارد باید برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ تا ۳۰ درصد تاسیسات آب و برق کشور باید بازسازی شود و جایگزین صورت گیرد و نکته آخر مدیریت مصرف آب توسط مردم است و عقاید دینی نیز اسراف آب و برق را نابجا می‌داند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار