کد خبر: ۲۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۶
بخشدارلاریجان از توابع شهرستان آمل گفت: برق بیش از ۲۰ روستای این بخش که روز پنجشنبه در پی بارش شدید برف قطع شده بود، عصرجمعه وصل شده است.
به گزارش برق نیوز، رضا مقدم گفت : بارش شدید برف از عصر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه بیشتر روستاهای کوهستانی بخش لاریجان را سفیدپوش کرد و شدت برف به ارتفاع ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر در برخی روستا‌ها باعث خاموشی برق این روستا‌ها شده بود.

وی ادامه داد: با تلاش گروههای فنی اداره توزیع برق شهرستان وبخش لاریجان آمل، خطوط آسیب دیده بازسازی و جریان برق در روستا‌ها برقرار شده است.

بخشدار لاریجان آمل با بیان اینکه بارش برف وریزش سنگ وماسه کوهی به مسیرهای عبوری ۱۵ روستای این بخش نیز خسارت وارد کرده بود، گفت: این مسیر‌ها نیز در ۲ روز گذشته با حضور اکیپ‌های راهداری بخش پاکسازی واکنون مسیرهای مناسب تردد دراین روستا‌ها برقرار شده است.

مقدم اضافه کرد: در زمان حاضر راه ارتباطی هیچ روستایی بسته نیست، اما انتظار است شهروندان ترددهای غیرضروری به این مناطق را تا عادی شدن شرایط متوقف کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شهروندان در چنین وضعیتی برای حضور در طبیعت برفی به مناطق کوهستانی سفرمی کنند که با مشکلاتی در مسیر برگشت مواجه و باعث ایجاد دردسر برای نیروهای امدادی وانتظامی شهرستان می‌شوند.

بخش کوهستانی و ییلاقی لاریجان آمل با ۸۲ روستا وبیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت در مسیر ارتباطی آمل به تهران در جاده هراز واقع شده و یکی از پنج بخش درتقسیمات جغرافیایی شهرستان آمل است.


منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار