کد خبر: ۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶
استاندار ایلام از تامین زیرساخت‌های آب و برق در پایانه مرزی مهران طی امسال و سال آینده خبر داد.
به گزارش برق نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ستادی وزارت نیرو در استان در خصوص پیگیری اعتبارات، تدوین ردیف بودجه و بررسی آخرین وضعیت استان در حوزه آب نیرو با سرپرست وزارت نیرو برگزار شد.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دراین نشست بر پیگیری اعتبارات اربعین در کوتاه مدت ظرف امسال و سال آینده در بخش‌های مختلف آبرسانی، تامین برق، احداث و تکمیل پارکینک‌ها و آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیازتاکید کرد.

وی افزود: مرز مهران امروز به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور برای تردد زوار اربعین در کشور شناخته می‌شود لذا ضروری است تا زیر ساخت‌های لازم برای این مهم آماده شوند.

قاسم سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل وضعیت آبی استان خواستار اعزام هیئتی از وزارت نیرو جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های وزارت نیرو در استان شد.

وی در ادامه بر توجه بیشتر دولت به ایلام و اختصاص اعتبارات لازم به منظور مهار آبهای مرزی، مهار آبهای سطحی، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت در استان تاکید کرد.

پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام در حوزه آب - نیرو و ارائه پیشنهاد به سازمان برنامه و بودجه در تدوین ردیف بودجه سال ۹۷ از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار