کد خبر: ۲۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
مدیر عامل قطار شهری اهواز گفت: در جلسات فنی مشترک با مسئولان پروژه شهید بندر راهکارهای پیشگیری از بروز اختلال احتمالی ناشی از وجود کابل فشار قوی برق درحال بررسی است.
به گزارش برق نیوز، شهرام شاهین زاده با اشاره به صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت به مبلغ سه هزار میلیارد ریال با عاملیت بانک توسعه تعاون برای تکمیل فاز نخست پروژه قطار شهری اهواز اظهار کرد: طبق دستورالعمل موجود، دولت نیز معادل ۵۰ درصد اوراق مشارکتی که به فروش می‌رسد کمک بلاعوض به پروژه اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه سهم دولت در افتتاح فاز نخست پروژه قطار شهری اهواز هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: با همکاری شهردار جدید کلانشهر اهواز تغییراتی در پروژه ایجاد شده است.

مدیر عامل قطار شهری اهواز درخصوص زمان افتتاح فاز نخست این پروژه یادآور شد: در تلاش هستیم تا خط متروی فرودگاه اهواز تا مصلی امام خمینی (ره) تا تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درخصوص احتمال عبور کابل فشار قوی برق از زیر تأسیسات متروی اهواز خاطر نشان کرد: در این خصوص جلسات فنی مشترکی با عوامل پروژه شهید بندر برگزار شده است.

شاهین زاده با اشاره به اینکه وجود کابل فشار قوی اختلالی در روند کار پروژه قطار شهری ایجاد نمی‌کند، گفت:، اما از اختلال یا عدم اختلال در پروژه غیر همسطح شهید بندر اطلاعی ندارم، ممکن است اختلالات جزئی حادث شود که با تغییرات مختصر در پروژه قطار شهری می‌توان آن را رفع کرد تا هر دو طرح عمرانی در زمان مقرر به پایان برسند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار