کد خبر: ۲۶۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: برای رسیدن به اهداف استراتژیک و بهبود عملکرد، ۱۴ حوزه با هدف برنامه ریزی و حل مشکلات شناسایی شده است.
به گزارش برق نیوز،  در آیین آغاز بکار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمال غرب کشور در ارومیه اظهارداشت: نشست امروز یک فرصت مناسب برای تعامل و هم اندیشی در زمینه انتقال تجارب به یکدیگر و شناسایی گلوگاه‌های اصلی برای حوزه بهره برداری است.

وی ادامه داد: حوزه بهره‌برداری ویژگی‌های خاصی، چون پاسخگویی لحظه‌ای و رضایتمندی مشترک و در گرو عملکرد بهره بردار دارد و این عملکرد در مجموعه صنعت تاثیرگذاری شایانی دارد.

صادقی خاطر نشان کرد: حجم گسترده و وسیع عملیات توزیع و بهره برداری شرکت توزیع بصورت مویرگی در تمام مناطقی که در آن مشترک ان برق حضور دارند و به نوعی این خدمات در تمام کشور نصب شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه نگهداری، بهره برداری، بروزرسانی و سرمایه گذاری نیازمند نگاهی متفاوت هستیم که در این راستا برگزاری چنین نشست هایی می‌تواند زمینه ساز انتقال تجارب و تجربیات به همدیگر باشد.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر افزود: برای رسیدن به اهداف استراتژیک و بهبود عملکرد، ۱۴ حوزه با هدف برنامه ریزی و حل مشکلات شناسایی شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های مهم، عبور از سیستم‌های سنتی به سمت مدرن است که در این راستا نیاز به یک حرکت جهادی داریم.

وی با بیان اینکه تقویت و ارتقای اتوماسیون و حوزه مدیریت نیز از دیگر چالش هایی است که نیاز به برداشتن گام‌های جدی در این زمینه هستیم افزود:انضباط در فعالیت‌های پیمانکاری و توانمندی‌های نیرو‌ها در طول سالیان گذشته مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های راهبری شبکه و کنترل بر روی کلید‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

صادقی گفت: بهبود شفافیت و انضباط مالی و تقویت سرمایه گذاری برای رسیدن به منابع جدید مالی از دیگر حوزه هایی است که نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد.

وی افزود: بهبود استحکام و بروزرسانی تجهیزات، تقویت نارت بر فرایندهای نظارت بر موضوع سرمایه گذاری و تقویت تعامل با سایر واحد‌ها و بخش‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار