کد خبر: ۲۶۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از موفقیت در طراحی نرم افزاری بومی برای قرائت از راه دور کنتور برق و حذق قبوض کاغذی خبرداد.
به گزارش برق نیوز، محمد حسین قمیان در نمایشگاه دستاوردهای برتر بهره برداری توزیع با رویکرد مشارکت فعال شرکتهای توزیع، تولید و فعال شرکت برق و دانش بنیان که در کنار ششمین نشست هم اندیشی بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق غرب و شمالغرب کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: شرکت مشاورین انفورماتیک نیرو که به نام مانیر نیز شناخته شده است در راستای تولید نرم افزار و ارائه خدمات مشاوره و سخت افزار در زمینه آی تی را عهده دار است.

وی با اشاره به تولیدات این شرکت، تصریح کرد: سامانه وصول مطالبات، سیستم قرائت کنتور و چاپ قبض در محل، سامانه نصب انشعاب، سامانه ارائه خدمات غیرحضوری، سامانه بازدید از محل، سامانه داشبورد همراه مدیران، سامانه نصب انشعاب، سیستم قرائت کنتور و چاپ قبض در محل، سامانه وصول مطالبات از جمله نرم افزارهای تولیدی این شرکت هستند که برای شرکتهای توزیع برق در زمینه خدمات مشترکین برق ارائه شده اند.

مدیرعامل شرکت مشاورین انفورماتیک نیرو با اشاره به تولیدات این شرکت، افزود: تولیدات این شرکت به ۱۰ شرکت توزیع نیروی برق به فروش می‌رسد.

قمیان به مزیت برخی طرح‌ها اشاره کرد و گفت: سامانه بازدید از محل نصب انشعاب، حذف فرم کاغذی و آنلاین شده عملیات بر روی اپیلیکیشن اندروید بر روی موبایل و تبلت قابل پیاده سازی است.

وی با اشاره به سال تاسیس این شرکت، تصریح کرد: این شرکت در سال ۷۱ تاسیس شده و سال ۸۶ نیز به شکل خصوصی کار خود را ادامه داده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار