کد خبر: ۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق از منازل درحال ساخت شهر تربت حیدریه موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.
به گزارش برق نیوز،  سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده ایستگاه راه آهن دو مرد جوان را در حال سرقت کابل‌های برق مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: سارقان با مشاهده خودرو پلیس با موتورسیکلت به سمت زمین‌های زارعی متواری که پس از طی مسافتی راکب موتورسیکلت دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلت یک عدد قیچی بزرگ و مقداری کابل برق کشف کردند.

سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: متهم ۲۵ ساله به نام حمید در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت کابل‌های برق در محدوده ایستگاه راه آهن و منازل در حال ساخت در سطح شهرستان تربت حیدریه با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اطلاعات بدست آمده همدستان متهم را در عملیات ضربتی در یکی از روستا‌های حاشیه شهر دستگیر و در بازرسی مخفیگاهشان حدود ۲۰۰ کیلو گرم انواع کابل‌های مسی برق و مخابرات سوخته شده و دو عدد دیگ مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی و اموال مسروقه به مالباختگان تحویل شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار