کد خبر: ۲۶۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
هدایتی مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ضمن اشاره به استقرار سیستمهای مدیریتی HSE از طریق اخذ گواهینامه‌های OHSAS ۱۸۰۰۱ در سال ۱۳۸۰ و ISO ۱۴۰۰۱ در سال ۱۳۸۲، گزارشی از وضعیت شاخصهای عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان را تشریح کرد.
به گزارش برق نیوز، این جلسه با حضور  مقیمی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت توانیر و هیئت همراه و مدیران دفاتر HSE شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، خوزستان، یزد و شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای فارس و همدان به مدت ۲ روز به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد.

در این جلسه، هدایتی مجری مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان ضمن اشاره به استقرار سیستمهای مدیریتی HSE از طریق اخذ گواهینامه‌های OHSAS ۱۸۰۰۱ در سال ۱۳۸۰ و ISO ۱۴۰۰۱ در سال ۱۳۸۲، گزارشی از وضعیت شاخصهای عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان را تشریح کرد.

وی محدود شدن و کاهش حوادث و کانونهای خطر و به نبود حوادث منجر به مرگ طی ۱۰ سال گذشته را مرهون حمایتهای مدیریت ارشد شرکت، همکاری معاونت‌ها و دفاتر و تلاشهای مضاعف کارشناسان ایمنی این شرکت دانست.

در ادامه جلسه،  مقیمی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت توانیر از تلاشهای شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در جهت استقرار سیستم مدیریت HSE تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت استقرار سیستمهای مدیریت HSE در کلیه شرکتهای زیرمجموعه توانیر، سیاستها، ماموریت‌ها و اقدامات شرکت توانیر (تشکیل کارگروهها، پیگیری در جهت اخذ وامهای بین المللی بمنظور تاب آوری در برابر تغییرات اقلیم و کاهش نشر گازهای گلخانه ای، برنامه‌ها و اعتبارات HSE و.) در این حوزه را تشریح کرد.

مقیمی همچنین ضمن اشاره به برگزاری جشنواره ملی سلامت در سال گذشته، بر ضرورت حضور شرکتهای زیر مجموعه توانیر در این جشنواره تاکید کرد.

پس از اتمام مراسم افتتاحیه، جلسه پیرامون تدوین نظامنامه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و امور اجتماعی شرکت توانیر با حضور اعضاء کمیته تدوین نظامنامه به مدت دو روز ادامه یافت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار