کد خبر: ۲۶۵۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶
صادقی گفت: باتوجه به اهمیت بالای مانیتورینگ وپایش فیدر‌ها در شرکت‌های توزیع برق کشور، کارگاه ارائه شده بسیار شایسته و عملی بوده و ضروری است پس از بازبینی جزئی در روش کار، سیستم یادشده جهت اجرایی شدن در سراسر کشور به شرکت توانیر ارسال شود.
به گزارش برق نیوز، درششمین نشت هم اندیشی شرکت‌های توزیع برق غرب وشمالغرب کشور، مقاله کاربردی با عنوان " بهبود بهره برداری با کاربردی سازی مانیتورینگ فیدرهای فشارمتوسط " مورد پذیرش قرار گرفت و در حضور صادقی مدیرکل نظارت بر بهره برداری شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور از سوی علی اسلامی ازمعاونت بهره برداری ودیسپاچینگ این‌شرکت بصورت کارگاهی ارائه شد.

صادقی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مادرتخصصی توانیر ضمن قدردانی از نحوه ارائه مطلوب و رعایت اصول Workshop و تقدیر از معاونت بهره برداری ودیسپاچینگ توزیع برق زنجان در کاربردی سازی سیستم اسکادای توزیع، گفت: باتوجه به اهمیت بالای مانیتورینگ وپایش فیدر‌ها در شرکت‌های توزیع برق کشور، کارگاه ارائه شده بسیار شایسته و عملی بوده و ضروری است پس از بازبینی جزئی در روش کار، سیستم یادشده جهت اجرایی شدن در سراسر کشور به شرکت توانیر ارسال شود.

سیستم اسکادای توزیع برق (مانیتورینگ فیدرهای شبکه‌های توزیع برق فشارمتوسط) به منظور اطلاع به هنگام و دقیق مرکز کنترل دیسپاچینگ توزیع از میزان بار فیدرهای ۲۰ کیلوولت و وضعیت بریکر‌ها و رله‌های حفاظتی پست‌های فوق توزیع، کاهش زمان خاموشی برق، نظارت بر عملکرد اپراتورهای پست‌ها و مامورین مانور، برنامه ریزی کوتاه مدت ومیان مدت درخصوص تعدیل بار وافزایش نقاط مانور و همچنین تهیه گزارش‌های مدیریتی و اطلاع از روند تغییرات بار با همت کارشناسان متخصص این‌شرکت وبا بهره مندی از امکانات داخلی راه اندازی شد.

گفتنی است مقاله کاربردی یادشده توسط علی اسلامی و رسول امینی هردو از معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق زنجان نگارش شده ودراین استان اجرایی شده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار