کد خبر: ۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
نیروگاه خورشیدی On Roof متصل به شبکه شرق کشور با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات به بهره برداری رسید. نصب، اجرا و راه اندازی این نیروگاه با استفاده از پنل‌ها و سازه‌های ساخت شرکت سولار صنعت فیروزه و توسط مهندسان و متخصصان این شرکت انجام شده است.

سرویس انرژی های تجدیدپذیر برق نیوز: نصب، اجرا و راه اندازی این نیروگاه با استفاده از پنل‌ها و سازه‌های ساخت شرکت سولار صنعت فیروزه و توسط مهندسان و متخصصان جوان این شرکت به بهره برداری رسیده است.

در این نیروگاه خورشیدی که به صورت On Roof و متصل به شبکه on-grid با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات اجرا شده است از ۳۰۰ عدد پنل مونو کریستال ۷۲ سلول با توان ۳۴۰ وات و راندمان ۱۸ درصد ساخت شرکت سولار صنعت فیروزه استفاده شده است که از لحاظ تولید و راندمان قابل رقابت با پنل‌های خورشیدی مطرح دنیاست و در داخل کشور ساخته و عرضه می‌شود.
افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی On Roof متصل به شبکه شرق کشور
مراسم افتتاحیه نیروگاه خورشیدی On Roof متصل به شبکه با حضور مقامات و مسئولین شهرستان از جمله فرماندار برگزار گردید.

 مصطفی آزاده، مدیر عامل شرکت سولار صنعت فیروزه در همین خصوص به برق نیوز گفت: در سال گذشته کارخانه تولید پنل‌های خورشیدی با ظرفیت ۳۰ مگاوات در سال شروع به کار کرد که خبرهای آن در رسانه‌ها منتشر شد و شرایطی فراهم شده است تا بخشی از نیاز کشور از تولیدات داخلی با کیفیت بالا تامین گردد.

وی بیان داشت: شرکت در راستای توسعه فعالیت‌های خود و بر اساس نیاز کشور به پنل‌های باکیفیت ساخت داخل، به خرید دستگاه‌های اتومات و نیمه اتومات جدید اقدام کرده و هماهنگی آن برای نصب در داخل کشور انجام شده است.

آزاده با اشاره به شرایط تسهیلاتی که دولت برای استفاده از تولیدات داخلی پیش بینی کرده است گفت: در کمتر از یک ماه و نیم آینده با نصب و راه اندازی دستگاه‌های جدید و خط تولید مجهز این شرکت، ظرفیت تولید کارخانه به ۶۰ مگاوات در سال خواهد رسید.

این کارخانه در شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی و درناحیه صنعتی کمال الملک واقع شده است.
افتتاح اولین نیروگاه خورشیدی On Roof متصل به شبکه شرق کشور 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
سلام. لطفا اخبار را بر اساس اطلاعات صحیح منتشر کنید. اولین نیروگاه on roof کشور چندین وقت است که در شهرک صنعتی شمس آباد به ظرفیت 215 کیلووات اجرا و به شبکه متصل شده است. مبنای انتشار این اخبار نباید هماهنگی با سازمان انرژیهای نو ایران باشد؟!
مدیر پایگاه سازمان انرژی های نو و یا ساتبا هیچ همکاری در این خصوص نکرده و نمی کند. رسانه ها نمی توانند اخبار را نگه دارند تا مدیران دولتی هر وقت تمایل داشتند پاسخ دهند. از طرفی ما موظف به هماهنگی با ساتبا نیستیم
با این وجود دلیلی نمی شود اخبار کذب منتشر شود و نباید اخبار خلاف واقع به کاربران داده شود.
در این خبر به on roof بودن نیروگاه و ظرفیت ان اشاره دارد. ایا نیروگاه شمس آباد هم on roof بوده؟
اگر اثبات شود که این نیروگاه اولین در نوع خود در شرق کشور و با این ظرفیت نیست ما حتما اصلاح می کنیم و از تذکر شما هم سپاسگزاریم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
برق نیوز عزیز
3 ماه پیش در شهر اصفهان نیروگاه روف تاپ 100 کیلوواتی افتتاح گردید . با شما هم تماس گرفتیم که فرمودین مبلغ ... واریز کنید تا خبر منعکس بشه . حالا نام این شرکت رو با آب و تاب ارائه میکنید ...
چقدر شماها فاصله دارید با الفبای یک سایت خبری معتبر حرفه ای !!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه ما در خصوص حرفه ای بودن ادعایی نداریم ولی تلاش کرده ایم به آن نزدیک شویم
تبلیغ گرفتن حق طبیعی رسانه است و اساسا اگر اقتصاد رسانه نچرخد رسانه ای وجود نخواهد داشت
همانطور که برای شما مهم است کارتان دیده شود برای بقیه هم مهم است ولی شما حاضر نیستید برای دیده شدن هزینه کنید
با این وجود ما نباید بخاطر پول مطلب خلاف واقع منتشر کنیم. ما هم در متن خبر به اولین نیروگاه شرق کشور اشاره کرده ایم درحالی که اصفهان جزو شرق کشور نمی باشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار