کد خبر: ۲۶۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
تعرفه تعیین شده برای قبوض برق اهواز به عنوان منطقه گرم یک در کشور از سال گذشته تاکنون هیچگونه تغییری نداشته است.
به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تعرفه تعیین شده برای قبوض برق اهواز به عنوان منطقه گرم یک در کشور از سال گذشته تاکنون هیچگونه تغییری نداشته است. 

حسن کریمی اظهار کرد: در اهواز بابت فصل گرم (از اول فروردین ماه تا پایان آذرماه) برای هر روز ۱۰۰ کیلووات یعنی ۳۰۰۰ کیلووات ساعت برای دوره یک ماهه، (برای ماه‌های ۳۱ روزه، آن یک روز نیز ۱۰۰ کیلووات محاسبه می‌شود) تعرفه تعریف شده است. 

وی افزود: اگر مشترکین ضریب ریالی قبوض سال گذشته و امسال را که در جدول مندرج در قسمت جلو و پشت صورتحساب وجود دارد را مشاهده کنند، هیچگونه تفاوت قیمتی وجود ندارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: مشترکینی که الگوی مصرف تعیین شده برای منطقه یک را رعایت کرده باشند، ضریب ۱۸۰ ریال در قبض برق برای آن‌ها محاسبه شده است، ولی اگر مشترکی بیش از سقف تعیین شده مصرف کرده باشد تعرفه برای آن‌ها از طریق سیستم رایانه‌ای محاسبه در پلکان بعدی مندرج در جدول ماهیانه محاسبه خواهد شد. 

کریمی عنوان کرد: تعرفه و ضریب‌های ریالی تماما در حوزه قانونگذاری و مجلس تنظیم و ابلاغ می‌شود و شرکت‌های خدمات رسان اعم از برق، آب، گاز و... فقط مجری دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند و هیچگونه دخل و یا تصرفی در قوانین ندارند. 

وی با بیان این‌که گفته می‌شود هزینه مقره‌شویی و سایر عملیات در قبوض برق محاسبه و از مردم دریافت شده است، گفت: این مسایل مطرح شده غیر واقع بوده و تمام شهروندان گرامی می‌توانند قبوض خود را با جداول مندرج در قبض سال گذشته مقایسه و مشاهده کنند که از نظر ضریب ریالی هیچگونه افزایش بهای مصرف انرژی در قبض آن‌ها اعمال نشده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: شرکت‌های خدماتی حکم مجری را داشته و برابر قانون کسانی که خدماتی را دریافت می‌کنند موظف به پرداخت هزینه آن خدمات هستند و شرکت‌های توزیع برق نیز خارج از چارچوب قانون اقدامی انجام نخواهند داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار