کد خبر: ۲۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
عادل کاظمی هدف از برگزاری این مانور را حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در شرایط اضطراری عنوان و تصریح کرد: این مانور به صورت سراسری در بین کلیه شرکت های برق در هفته پدافند غیر عامل اجرا می شود و بر اساس دستور العمل ها و ضوابط وزارت نیرو دستگاه های خدمت رسان در شهر تبریز شناساسی و بر اساس اعلام شرکت توانیر برق این مراکز به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولدها مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش برق نیوز، عادل کاظمی  در حاشیه برگزاری این مانور گفت: مانور قطع سراسری برق به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و با هدف بررسی و ارزیابی آماده به کاری مولد های اضطراری ادارات، سازمان ها و شرکت ها توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری در شرایط اضطراری عنوان و تصریح کرد: این مانور به صورت سراسری در بین کلیه شرکت های برق در هفته پدافند غیر عامل اجرا می شود و بر اساس دستور العمل ها و ضوابط وزارت نیرو دستگاه های خدمت رسان در شهر تبریز شناساسی  و بر اساس اعلام شرکت توانیر برق این مراکز به صورت همزمان قطع و وضعیت آمادگی مولدها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت برق تبریز ادامه داد: براساس تفاهم نامه همکاری بسیج با دفاتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توانیر، کلیه نیروهای بسیجی شرکت در این مانور نسبت به انجام ارزیابی مولدها اقدام نمودند.

 وی تصریح کرد: عملکرد سازمان ها براساس سرعت به مدارآمدن مولد های اضطراری و بر اساس چک لیست های استاندارد، در کمیته های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ارزیابی و تحلیل شده و گزارش نتایج به واحدها و مسئولین مربوطه گزارش خواهد شد.

کاظمی در پایان تاکید کرد: مراکز حساس می بایست آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی،  اختلالی  در خدمت رسانی آنها ایجاد نشود.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار