کد خبر: ۲۶۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
یکی از این کارگران می‌گوید: در ارتباط با نزدیکی داربست فلزی به تیر برق به اداره برق هم مراجعه کرده‌ایم؛ اما با جواب سربالا مواجه شدیم و هیچ پاسخ روشنی نگرفتیم.
پاسخ سربالا به ارباب رجوع در اداره برق مریوان
به گزارش برق نیوز، تیرهای فشار قوی برق بدون پوشش مناسب در نزدیکیِ داربستِ یک ساختمان نیمه کاره، باعث نگرانی کارگران ساختمانی مریوان شده‌است.

این کارگران که در خیابان مردوخِ مریوان کار می‌کنند؛ می‌گویند: تیرهای فشار قوی، پوشش مناسب ندارند و می‌توانند باعث برق‌گرفتگی شوند.

یکی از این کارگران می‌گوید: در این ارتباط به اداره برق هم مراجعه کرده‌ایم؛ اما با جواب سربالا مواجه شدیم و هیچ پاسخ روشنی نگرفتیم.

گفتنی است سال گذشته، یکی از کارگران مریوان به همین دلیل جان خود را از دست داد؛ متوفی، لیسانسه ‌اقتصاد و عضو انجمن صنفی کارگران ساختمانی بود؛ فیلم مستند «فصل سیاهی» که توسط انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد ساخته شد،  به گوشه ای از زندگی این کارگر متوفی و درددل‌های مادر او اختصاص دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار