کد خبر: ۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
برپایی بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت برق سبب شدن تا با همکاران یک بعدظهرمان را بصورت کامل در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران سپری کرده و به این رویداد مهم بپردازیم و از حال و هوای اماده سازی نمایشگاه دو روز مانده به شروع نمایشگاه بگوییم.
سرویس صنعت برق نیوز- شوق برپایی بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت برق سبب شدن تا با همکاران یک بعدظهرمان را بصورت کامل در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران سپری کرده و به این رویداد مهم بپردازیم.
 
رفتیم تا هم سری به غرفه ها بزنیم و هم بتوانیم ستاد خبری برق نیوز را در نمایشگاه پیگیری کرده و شرایط و زمینه های آماده سازی آن را فراهم کنیم.

داخل نمایشگاه که شدیم در بدو وردمان با دکتر جلیلیان (دبیر نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور) و مهندس ابراهیم زاده مدیر برگزاری نمایشگاه و همایونی (مدیر فنی سالن ها) و... گپ و گفت کوتاهی کردیم و به سالن ها رفتیم.

هوای تهران کمی سرد بود و پاییزی و البته آلوده. به سالن های نمایشگاه که رسیدیم صدای برش کاری و بریدن چوب و پرچ کردن و ... به همراه گرد و خاک هوای سالن ها نشان می داد که غرفه سازان سخت در تلاشند به تعهد خود برای ساختن فضاهای نمایشگاهی مورد نظر برای شرکت ها برسند.

تا 8 شب بیشتر فرصت کار کردن نداشتند. غرفه سازی های هزینه های بالایی دارد و خیلی از شرکت های حاضر در نمایشگاه بیش از 100 میلیون تومان برای حضور 4 روزه در نمایشگاه هزینه کرده اند. ما هم بدمان نمی آمد می توانسیتم با غرفه سازی اختصاصی خودمان هرچند کوچک پذیرای مخاطبان و مراجعه کنندگان در نمایشگاه باشیم که نشد... بگذریم.
 
هر ساله برق نیوز به دلیلی همزمانی برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات و نمایشگاه بین المللی صنعت برق فقط در یکی از آنها می تواند شرکت کند لذا صنعت برق را انتخاب کرده ایم.

پس از چند ساعتی گشت و گذار در سالن های نمایشگاه به سالن خلیج فارس رفتیم. سالنی که برنامه‌ها و نشست های اصلی نمایشگاه در آن برگزار می‌شود. همان سالنی که قرار است برق نیوز هم آنجا ستاد خبری برپا کند.

حال و هوایی نمایشگاه امسال خاص‌تر بود و شرکت ها با قدرت آمده بودند و انصافا خوب هم آمده بودند. این را می‌شد از مساحتی که به غرفه‌ها یشان اختصاص داده بودند و هزینه که متقبل شده اند متوجه شد.

 برخی از شرکت ها هم برای نظارت بر کار فضاسازی و آماده سازی غرفه، نماینده ای را داشتند ولی از خیلی از شرکت ها کسی نبود. در بخش دولتی هم ما کسی را ندیم بجز مقیمی روابط عمومی مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی که آمده بود پیگیر فضاسازی غرفه این شرکت باشد.

اگر اتفاق خاصی نیافتد همان سالن خلیج فارس ستاد خبری برق نیوز برپا خواهد بود تا دوباره فرصتی فراهم و از نزدیک با صنعت برقی گفت و گو کنیم.

با آنکه رفته بودیم محل برپایی ستاد خبری خود را هم تحویل بگیریم ولی به دلایلی نشد. ولی توانستیم یک گزارش تصویری خوب تهیه کنیم. نمایشگاه صنعت برق بزرگترین رویداد اقتصادی بخش خصوصی است و محلی است برای گردهمایی فعالان بخش خصوصی. پوشش خبری آن را برق نیوز در دستور کار خود قرار داده.
 
امروز هم به نمایشگاه می رویم تا گزارش دیگری آماده کرده و ارسال کنیم.
 
**گزارش خبرنگاران برق نیوز از حال و هوای اماده سازی نمایشگاه دو روز مانده به شروع نمایشگاه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار