کد خبر: ۲۶۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از نخستین نیروگاه تولید پراکنده كشور و همچنين يكي از طرح هاي موفق سرمايه‌گذاری بخش خصوصي در شهرک هاي صنعتي كشور بازدید کرد.
به گزارش برق نیوز، صبح امروز فتحعلی محمد زاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از نخستین نیروگاه تولید پراکنده كشور و همچنين يكي از طرح هاي موفق سرمايه‌گذاری بخش خصوصي در شهرک هاي صنعتي كشور بازدید بعمل آوردند.

محمد زاده به همراه هیئتی از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از نزدیک با شرايط نیروگاه  مقیاس کوچک ۲۰ مگاواتی شركت تانیر كه به تازگي به مولد ها و تجهيزات جديد مجهز گرديده آشنا شد و در جریان آخرین دستاوردهای فنی در این حوزه قرار گرفت.

در حاشیه این بازید مدیر نیروگاه به خبرنگار برق نیوز گفت: نیروگاە مقياس كوچك شهرك صنعتي نظرآباد فعالیت خود را از سال 1384و با ظرفیت تولید 1.7مگاوات آغاز نمود که هم اكنون ظرفیت نيروگاه به 20 مگاوات افزايش يافته است.

وی با اشاره به مزایا و ویژگی های نیروگاه های مقیاس کوچک بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری ظرفیت تولید این نیروگاه به 25 مگاوات ارتقا پیدا می کند و با توجه به اتمام مطالعات مربوط به استفاده از حرارت ، اين موضوع نيز در دستور كار قرار گرفته است.

ستوده افزود: شرکت تانیر به عنوان نخستين شرکت توزیع برق خصوصی کشور دارای  220 مشترک خصوصي صنعتی مي باشد و توانسته است برق مصرفی واحدهای صنعتی این شهرک را با ضريب دسترسي و اطمينان بالا تامین نمايد. اخيرا باتوجه به عدم تهاتر گازبهای نیروگاههای تولید پراکنده توسط وزرات نيرو از يك سو و تهدیدهاي شرکت گاز مبني بر قطع گاز نيروگاه از سوي ديگر اين ضريب اطمينان بالا را با خطراتي مواجه نموده است.

شرکت تانیر یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی، احداث و بهره برداري از نیروگاه های مقیاس کوچک بوده و تاکنون بیش از ۱۰۰ مگاوات پروژه مولدهای مقیاس کوچک در کشور را پیاده نموده است.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
طرح موفق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
واحدهای تولید پراکنده دست n ام را از کشورهای گیزگیستان وارد می کنند و یارانه سوخت میگیرند!!؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار