کد خبر: ۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
رضا اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم امروز از نمایشگاه بین المللی صنعت برق بازدید خواهد کرد. این اولین حضور رسمی وزیر نیروی جدید در بین صنعت برقی هاست.
سرویس صنعت برق نیوز: وزیر نیرو که دو روز گذشته را درخوزستان به سر برده است امروز به هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق خوهد آمد و از این نمایشگاه بازدید خواهد کرد.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های صنعت آب و برق در این خصوص به برق نیوز گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته دکتر اردکانیان امروز برای بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت برق به نمایشگاه خواهند آمد.

کیومرث جلیلیان گفت: در برنامه کاری وزیر نیرو چندساعت بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت برق گنجانده شده است تا وی از نزدیک با فعالان بخش خصوصی صنعت برق دیدار و گفت و گو کند.

وی بیان داشت: بعد از بازدید از نمایشگاه وزیر نیرو در مراسم اختتامیه شرکت خواهد کرد و در آنجا نیز به سخنرانی خواهد پرداخت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از روز شنبه ۱۳ آبان ماه آغاز و تا پایان امروز ۱۶ آبان ماه برپا خواهد بود. بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت برق در این نمایشگاه حضور دارند.
 
بر اساس گزارش های دریافتی، وزیر نیرو از ظهر در نمایشگاه حاضر خواهد شد و به بازدید از غرفه های نمایشگاهی خواهد پرداخت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار