کد خبر: ۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل توانیر گفت: در ۴ برق منطقه‌ای خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و مازندران با شرایط ویژه تری نسبت به دیگر نقاط کشور روبه رو هستیم که نیاز است توجه ویژه تری نسبت به این نقاط کشور برای تأمین برق تابستان ۹۷ داشته باشیم.
به گزارش برق نیوز، آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر  اظهار داشت: تابستان امسال به صورت ویژه‌ای با افزایش هفت درصدی مصرف برق روبه رو بودیم و پیش بینی می‌کنیم که تابستان سال ۹۷ نیز نسبت به تابستان امسال افزایش ۷ تا ۸ درصدی در مصرف برق داشته باشیم.

وی افزود: در ۴ برق منطقه‌ای خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و مازندران با شرایط ویژه تری نسبت به دیگر نقاط کشور روبه هستیم که نیاز است توجه ویژه تری نسبت به این نقاط کشور برای تأمین برق تابستان ۹۷ داشته باشیم.

کردی با بیان اینکه "می بایست در ۴ استان خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و مازندران توجه کافی به امر مدیریت مصرف برق صورت بگیرد"، گفت: میزان تولید برق برای هر سال باید افزایش حداقل ۵ درصدی داشته باشد و در همین خصوص برنامه ریزی شده تا پیش از تابستان سال ۹۷ افزایش ۳۲۰۰ مگاواتی در ظرفیت تولید برق در بخش حرارتی داشته باشیم که مسلما با افزایش ظرفیت هایی در بخش‌های دیگر، چون انرژی‌های نو و برقآبی این رقم به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار مگاوات می‌رسد.

وی ادامه داد: به موازات افزایش ظرفیت در بخش تولید برق، برنامه هایی برای افزایش ظرفیت در بخش فوق توزیع و توزیع در حال پیاده سازی است.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
سلام
گردانندگان برق نیوز پیامهای که نوشتم منتشر نکردید !!! ما دلمون به این خوشه که توی این سایت درد دل خودمون می نویسیم ..هرچند که شما مختارید منشتر کنید یا نه اما راجب موضاعاتی که نوشتم مستندات دارم اگر پخش نکنید ...به سازمان بازرسی خواهم برد و یا طرح شکایت می کنم .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار