کد خبر: ۲۷۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶
آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با حضور عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت برق حرارتی در نیروگاه بندرعباس برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، پیشاهنگ معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسنی و تشکر از مساعی نیکی در نیروگاه بندرعباس گفت: این مراسم نه تودیع است نه معارفه بلکه درحقیقت مراسم تکریم و تقدیر است چرا که طوفان‌های سخت ناخدای ورزیده می‌طلبد و نیکی از سکان داری نیروگاه بندرعباس به نیروگاه اصفهان رفته است تا در آنجا ایفای خدمت نمایند.

وی افزود: اسدی از بزرگان صنعت برق کشور است که تمام قلب و وجود او برای این نیروگاه و پرسنل آن می‌تپد و باید قدردان زحمات ایشان بود.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی، اسدی را بسیار با اخلاق سخت کوش و صبور دانست که پیوسته برای سربلندی این نیروگاه و امنیت شبکه سراسری برق کشور تلاش می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ساخت داخل و نگهداری و توجه سرمایه انسانی نیروگاه را از اهم برنامه‌های نیروگاه قرار داده و توجه ویژه‌ای به مباحث قانون مداری، تولید برق اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی، آمادگی تولید واحد‌های نیروگاه، حفظ محیط زیست، افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری نماید.

نیکی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان نیز در این آیین اظهار داشت: خدمت به مردم شریف استان هرمزگان در عرصه صنعت برق از بزرگترین نعمت هایی بود که خداوند به بنده عطا فرمود:: و در ادامه سکان داری نیروگاه بندرعباس را به اسدی تبریک گفت و اظهار داشت: بزرگترین و مهمترین خصیصه وی بینش و دانش فنی همراه با تعهد و دلسوزی است.

در پایان این مراسم عبدالرسول پیشاهنگ، حکم انتصاب حجت اسدی به سمت رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به وی ابلاغ و از تلاش‌های نیکی در نیروگاه بندرعباس با اهدای لوح تقدیر شد. ​
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشوري کهوري زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
فقط همين نظر بس که بعضي از مسئولين هرمزگان قدردان زحمات اين قبيل مديران نيستند. . جناب وزير نيرو نمايندگان مجلس رئيس هاي بي کفايتي را به وزارت نيرو تحميل ميکنند خواهشمنداست اگر فکر ميکنيد دنبال تحول عظيمي هستيد از مديران برق منطقه اي ها شروع کنيد. لطفا ببينيد چه بودند و چه شدند از مال دولت ميلياردر شدند . همين بس که شما بخواهيد نه براي شما بخواهند.
آرزو ميکنم واقعا وزير نيرو باشيد نه وزير مجلسي ها



اميدوارم برق نيوز سانسور نکند ولي متاسفانه هر چه را که خودش بخواهد چاپ ميکند نکنه برق نيوز هم از مجلسي ها فرمان ميگيرد. قصد توهين به هيچ نماينده اي را ندارم ولي اينقدر در يکي از استانها اذيت ميکنند و برق حرارتي چيزي نمي گويد دلم پر است....

راستگو و شجاع باشيد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار