کد خبر: ۲۷۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
مسعود صادقی گفت: هم اکنون برق همه شهر سرپل ذهاب وصل شده و نزدیک به ۴۰ درصد روستا‌ها نیز برقدار هستند، اما مشکل اصلی برق نیست بلکه تخریب زیرساخت‌های اصلی زندگی در مناطق زلزله زده است.
به گزارش برق نیوز،  مسعود صادقی مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر تاکید کرد: در شهر سرپل ذهاب تنها وصل برق خانه‌هایی که دچار تخریب شدیدی شده اند امکان پذیر نشده است.

صادقی در خصوص وضعیت برق روستا‌های زلزله زده نیز با بیان این که برق نزدیک به ۴۰ درصد روستا‌ها متصل شده است، خاطرنشان کرد: از امروز تمرکز گروه‌های عملیاتی برای رفع مشکل برقی روستا‌ها خواهد بود.

به گفته مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر، اولویت درروستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امروز برق بخش زیادی از روستا‌ها وصل می‌شود.

وی با بیان این که متاسفانه در روستا‌ها میزان تخریب بسیار زیاد است اضافه کرد: این تخریب‌ها به گونه‌ای است که گاهی با تخریب صد درصدی مواجه هستیم و همین کار گروه‌های عملیات برق را دشوارتر می‌کند زیرا باید منتظر آواربرداری برای انجام عملیات برقرسانی باشند.

این مدیر برقی که ازنخستین روز پس از زمین لرزه در کرمانشاه مستقر شده است تاکید کرد: برق تامین است، اما مشکل اصلی در تخریب زیرساخت‌های اصلی زندگی در شهر و روستاست که امیدواریم با همت همه دستگاه‌ها این مشکلات حل شود.

برپایه این گزارش، در نخستین روز پس از زمین لرزه، مهندس کردی مدیرعامل توانیر به همراه مدیران بخش انتقال، توزیع و روابط عمومی شرکت در مناطق زلزله زده حضور یافت و از نزدیک نظارت و فرماندهی برعملیات برقرسانی را برعهده گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار