کد خبر: ۲۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت برق لرستان از برق‌رسانی به روستا‌های فاقد برق محور وریان رومشگان حداکثر تا اردیبهشت ۹۷ خبر داد.
به گزارش برق نیوز، فریدون خودنیا  با اشاره به پروژه تامین برق روستا‌های فاقد برق محور وریان رومشگان،  اظهار کرد: با توجه به نوع شبکه احداث شده و دکل‌های فلزی پیش‌بینی می‌شود برای این طرح ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته رایزنی‌های فراوانی با شرکت توانیر انجام شد، با توجه به مقرون به اقتصادی‌نبودن منطقه، شرکت توانیر و وزارت نیرو قبول نمی‌کرد که این روستا‌ها برق‌دار شوند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان اشتغال‌زا بودن و مکانیزه‌کردن کشاورزی در این طرح را موثر دانست و بیان داشت: با پیگیری‌های فراوانی که انجام شد، بالاخره اعتبار این طرح در اختیار استان قرار گرفت.

خودنیا تصریح کرد: در حال حاضر تمامی پایه‌های بتنی پروژه خریداری شده به نحوی‌که ۵۷۰ اصل پایه به منطقه حمل شده و ۱۸۰ پایه دیگر ساخته شده و در حال حمل به منطقه است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از دهه فجر تمامی پایه‌ها نصب شود.

وی مدت زمان طرح را یکساله عنوان و یادآور شد: تلاش می‌شود تا دهه فجر سه روستای این منطقه برق‌دار شود، همچنین در حال حاضر ۱۷۰ پایه نصب شده و برآورد می‌شود تا آخر آذرماه تمامی پایه‌ها نصب شود.

مدیرعامل شرکت برق لرستان افزود: برق‌رسانی سه روستای محور وریان رومشگان تا دهه فجر امسال انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا اردیبهشت سال آینده تمامی روستا‌ها برق‌دار شوند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار