کد خبر: ۲۷۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با ورود به فصل بارش و سرما تعمیرات پیشگیرانه در اولویت کاری این شرکت قرار دارد.
به گزارش برق نیوز، اکبرحسن بگلو  گفت: با ورود به فصل سرما و بارش نزولات آسمانی و با توجه به سوابق گذشته و شرایط خاص منطقه جغرافیایی شهرستان پیرانشهر تعویض مقره ها، پین‌ها و تیر‌های شکسته، تغییر در آرایش شبکه، نصب مهارکننده‌های زمینی در خطوط ۲۰ کیلوولت، شیفته ریزی و اصلاح کلیه تیر‌های کج، رگلاژ مجدد شبکه و ... در دستورکار این شرکت قرار گرفته تا انشاءا... زمستان امسال شاهد خاموشی ناشی از بارش برف نباشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع کاهش خاموشی‌های بیش از چهاربار در ماه در فیدر‌ها و کاهش انرژی‌های توزیع نشده، این شرکت در نظر دارد با توجه ویژه به موضوع و با عیب یابی و رفع ایرادات احتمالی در شبکه‌های برق، قبل از بارش نزولات آسمانی آمادگی خود را برای مقابله با مشکلات احتمالی در تأسیسات برق استان حفظ و تقویت نماید.

او گفت: از برنامه‌های این شرکت در جهت نیل به این موضوع، استفاده از تجهیزات نوین از جمله: کاورینگ شبکه، نشت یاب آلتوراسونیک، استفاده بهینه از پتانسیل اکیپ‌های خط گرم و ... میباشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر تعداد ۶ اکیپ خط گرم متشکل از ۲ سیمبان، یک نفرراننده بالابر، یک نفر سرپرست اکیپ بهمراه راننده و خودروی سواری در شهر‌های ارومیه، خوی، میاندوآب و مهاباد فعالیت میکنند که در آینده با افزایش تعداد اکیپ‌ها از توان همکاران فنی، میزان خاموشی‌های با برنامه ناشی از تعمیرات خطوط را به حداقل ممکن خواهد رسید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار