کد خبر: ۲۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
وزیر نیرو انعقاد قرارداد بین وزارت نیرو و یک شرکت نروژی که هیچ تجربه‌ای در ساخت نیروگاه ندارد را تکذیب کرد.

به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر انعقاد قراردادی بین وزارت نیرو و یک شرکت نروژی که هیچ تجربه‌ای در ساخت نیروگاه ندارد، گفت: هیچ قراردادی بین وزارت نیرو با این شرکت نروژی منعقد نشده و این شرکت به سایت وزارت نیرو مراجعه نکرده و پروانه‌ای برای این شرکت صادر نشده است.

وزیر نیرو افزود: قرارداد اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها صرفاً توافق یک شرکت خصوصی ایرانی کاملاً بی ارتباط با وزارت نیرو و یک شرکت نروژی تحت حمایت سفارت نروژ بوده و تحت عنوان توافق‌های بین شرکت‌های خصوصی مطرح است.

این وزیر کابینه دولت دوازدهم، با بیان اینکه وزارت نیرو هیچ ورودی به این قرارداد نداشته است، تصریح کرد: این شرکت به هیج عنوان مراجعه‌ای به وزارت نیرو نداشته است و از سوی وزارت نیرو قراردادی با این شرکت وجود ندارد.

پیش از این برخی خبرهایی مبنی بر  اخذ قرارداد یک شرکت نروژی با مبلغی بالغ بر  ۲.۵ میلیارد یورویی منتشر شده بودد که در قالب آن شرکت ساگا انرژی نروژ نیروگاه‌های خورشیدی در برخی مناطق مرکزی ایران احداث می‌کند، اما بعد از انتشار این خبر ابهاماتی از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد که اولاً شرکت‌های طرف قرارداد هیچ گونه سابقه‌ای در انجام این نوع پروژه‌ها ندارند و همچنین گردش مالی این شرکت‌ها و سابقه تأسیس آن‌ها که کمتر از دو سال است صلاحیت آن‌ها را برای انجام این پروژه بزرگ خدشه دار می‌کند.
 
منبع: خانه ملت
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
سلام
اینکه میگن حقوق مدیرای برق منطقه ای 20 میلیونه درسته؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه اگر در همین حد هم باشه خوبه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار