کد خبر: ۲۷۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
نشست تشریح فعالیت‌های دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال ۹۶ و اعلام برنامه‌های سال ۹۷ برگزار شد.
به گزارش برق نیوز،  در این نشست که در محل ستاد راهبردی ساختمان شیراز جنوبی برگزار شد، آناهیتا کریمی، سرپرست دفتر مدیریت مصرف به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد این دفتر در سال ۹۶ پرداخت.

سرپرست دفتر مدیریت مصرف امکان ورود مکانیزه اطلاعات تقویم کاری به نرم افزار آمار و ورود اطلاعات نرم افزاری پروژه‌های کاهش پیک ۹۷ را از اهم برنامه‌های این دفتر دانست.

 در ادامه؛ گزارشی از اجرای طرح‌های پاسخگویی بار در سال ۹۶ توسط خانم‌ها شکوریان و مبشری ارائه شد.

در ادامه این نشست کریمی در خصوص برنامه‌های سال آینده با توجه به ابلاغیه شرکت توانیر در زمینه کاهش پیک بار، از جمله به پروژه‌های جلب همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی، صاحبان مولد‌های خود تامین، جایگاه‌های CNG در ساعات اوج بار روزانه و همچنین جلب همکاری پمپاژ‌های آب شرب شهری، مشترکین اداری و سایر مصارف دیماندی اشاره کرد.

وی همچنین استفاده از پتانسیل تولید پراکنده با توجه به ظرفیت نصب شده، اجرای طرح TOU و CPP و IOT و DLC، تغییر ساعات کار ادارات، سرویس کولر‌های آبی و گازی لازم، اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی مدیریت مصرف جهت آمادگی عبور از پیک بار و اطلاع رسانی گسترده از طریق روحانیت و مبلغین مذهبی در ماه مبارک رمضان را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در راستای کاهش پیک بار سال آینده عنوان کرد.

در انتهای جلسه، طی نشست مشترک حمیدرضا ملکی وش، معاون فروش و خدمات مشترکین با معاونین خدمات مشترکین مناطق بر لزوم اهمیت کنترل وکوتاه شدن زمانبری تامین برق و وصول مطالبات مشترکین بدهکار از جمله شهرداری‌ها تاکید ویژه شد و به منظور تکریم ارباب رجوع، مقرر شد معاونین خدمات مشترکین با همراهی ستاد راهبردی نسبت به ارائه آموزش‌های لازم برای مامورین نصب و بازرسی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. در ادامه در خصوص کنترل و نظارت کنتور‌های روشنایی معابر و پیگیری وضعیت نصب کنتور‌های طرح فهام توصیه‌های لازم ارائه شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار