کد خبر: ۲۷۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
شرکت بی ام و در آینده نزدیک کارخانه‌ای در نزدیکی مونیخ برای تولید باتری‌های سلولی و تولید برق از این طریق افتتاح خواهد کرد.
به گزارش برق نیوز، بی ام و از جمله شرکت‌های خودروسازی جهان است که سرمایه گذاری سنگینی در زمینه تولید خودرو‌ها و باتری‌های برقی به عمل آورده و این بار با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی قصد دارد مرکزی برای تولید باتری‌های سلولی راه اندازی کند.

بی ام و کار تولید و آزمایش و بررسی باتری‌های یادشده را به طور کامل در این مرکز انجام می‌دهد. تا به حال کمتر سابقه داشته یک شرکت خودروساز خود به طور مستقل برای ایجاد کارخانه تولید باتری‌های برقی وارد عمل شود. این مساله نشانگر جدی‌تر شدن روند تولید خودرو‌های برقی در جهان است.

بی ام و هم اکنون در تلاش برای تولید نسل پنجم موتور خودرو‌های برقی است که در آن‌ها موتور، سیستم انتقال نیرو و بخش‌های برقی همگی در یک مجموعه مستقل قرار گرفته اند و لذا فضای باز زیادی در خودرو‌ها فراهم شده است. این موتور‌ها سبک‌تر و ارزان‌تر هستند و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار