کد خبر: ۲۷۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
اطلاعیه‌های قطعی برق در حالی از سوی اداره برق شهرستان بویراحمد در رسانه ملی و سایت‌های خبری منتشر می‌شود که تنها پس از ساعتی لغو می‌شوند تا شهروندان در سردرگمی به سر ببرند.

موج ناهماهنگی در اداره برق بویراحمدبه گزارش برق نیوز،  اداره برق شهرستان بویراحمد که در بسیاری از مواقع بدون اطلاع قبلی برق شهروندان را قطع می‌کند و شب گذشته نیز در اقدامی جالب از طریق رسانه ملی و سایت‌های خبری از قطعی برق به دلیل اصلاح شبکه خبر داد، اما ساعاتی بعد و پس از پخش و انتشار خبر اطلاعیه در شبکه دنا و سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی به لغو و کنسل شدن برنامه قطعی برق پرداخت.

شب گذشته در بخش‌های خبری شبکه استانی دنا در اطلاعیه‌ای به نقل از شرکت توزیع نیروی برق بویراحمد اعلام شد که برق مناطق زیادی از شهر یاسوج سه شنبه (۷ آذر) به دلیل اصلاح شبکه توزیع قطع خواهد شد، اما هنوز یک ساعتی نگذشته بود که در میان اخبار فضای مجازی عنوان شد که به دلیل برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش این موضوع لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

عدم هماهنگی در اداره برق شهرستان بویراحمد و عدم اطلاع رسانی دقیق و صحیح به شهروندان درباره قطعی برق موجی از نارضایتی‌ها را در مرکز کهگیلویه وبویراحمد بوجود آورده است.

برخی از شهروندان قطعی یکباره برق را موجب وارد شدن خسارت به وسایل برقی خود می‌دانند و از شرکت توزیع برق بویراحمد گلایه کردند.

اینکه چرا مسئولان شرکت برق بویراحمد این چنین بدون هماهنگی قبلی برای یک کار اقدام می‌کنند برای شهروندان یاسوجی جای سوال است و قابل تامل‌تر اینکه چرا اطلاعیه‌ای مبنی بر قطعی برق از رسانه ملی و سایت‌های خبری پخش و منتشر شود، اما به یکباره پس از گذشت ساعتی باردیگر برعکس آن اطلاع رسانی شود.

منبع: صبح زاگرس

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
آرم شرکت برق منطقه ای خوزستان با درج خبر از شرکت توزیع ؟؟؟/
هنوز برق نیوز فرق این دو شرکت را متوجه نشده ؟؟
البته جای تعجب نیست که برخی دوایر دولتی هم می نویسند
" شرکت سهامی سازمان اب و برق منطقه ای توزیع خوزستان:
مدیر پایگاه متاسفانه بخاطر سرعت در انتخاب تصویر اشتباه شده است
گرچه نباید رخ می داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
چرا آرم شرکت برق منطقه ای خوزستان رو گذاشتید؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار