کد خبر: ۲۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی زهک گفت: باند پنج نفره سارقان سیم‌های برق با تیر اندازی ماموران دستگیر شده و ضمن کشف بالغ بر ۱۰۰ متر سیم مسروقه، شش فقره سرقت نیز در این رابطه کشف شد.
به گزارش برق نیوز، سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی زهک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های کابل و برق در چند نقطه از سطح شهرستان زهک، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: در تعاقب اقدامات تخصصی شبانه روزی، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی اعضای باند پنج نفره‌ای را در این رابطه تحت نظر قرار داده و آنان را در حال سرقت سیم‌های برق در یکی از نقاط فرعی شهرستان زهک شناسایی کردند که سارقان به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و تیر اندازی به سمت خودرو سارقان، اعضای این باند که دارای سوابق کیفری ازجمله سرقت و اعتیاد به مواد مخدر بودند در این عملیات دستگیر شدند.

سرهنگ قره گوزلو با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ متر سیم مسروقه از خودرو این سارقان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به ۶ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقلات به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد:پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد و از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار