کد خبر: ۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
معاون شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با هدف دستیابی به کاهش پیک نسبت به جمع‌آوری انشعابات برق غیرمجاز در استان اردبیل اقدام می‌شود.
به گزارش برق نیوز، حسین قدیمی در دیدار با مسئولان شرکت برق در اردبیل اظهار داشت: با هدف دستیابی به کاهش پیک نسبت به جمع‌آوری انشعابات برق‌های غیرمجاز در استان اردبیل اقدام می‌شود که در این زمینه نیاز است نسبت به تعویض کنتور‌های معیوب و کنترل سیستم بیلینگ و استفاده از کنتور‌های دیجیتال به جای کنتور‌های مکانیکی اقدام شود.

وی افزود: در راستای کاهش پیک استفاده از ظرفیت مولد‌های خود تأمین برای مشترکان صنایع، سازمان‌ها، پمپ‌های کشاورزی و بیمارستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است که باید در این زمینه همکاری لازم انجام شود.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تدوین برنامه زمانبندی سالانه در ارتباط با راه‌اندازی و انجام بازدید از سرویس‌ها و تعمیرات پیشگیرانه تحقق یافته که امیدواریم با اقدامات انجام شده مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

قدیمی با اشاره به این که تاکنون حدود ۵ مگاوات از ظرفیت مشترکان شناسایی و قرارداد‌های لازم با آن‌ها منعقد شده است بیان کرد: این موضوع می‌تواند تا حد قابل توجهی به ما در ارتباط با دستیابی به اهداف مورد نظر کمک کند.
 
وی اظهار کرد: روال کار استفاده از ظرفیت مولد‌های خودتأمین برای مشترکان صنایع به این شکل است که این مشترکان از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۳ نسبت به تأمین برق خود از ژنراتور‌های اضطراری استفاده می‌کنندکه این موضوع می‌تواند در راستای کاهش پیک بسیار موثر باشد.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
خدایا توزیع برق اردبیل را از شر این ... نجات بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
خسته نشدی از این همه ....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار