کد خبر: ۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه نیروگاه‌های تولید پراکنده در این استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.
به گزارش برق نیوز، مجید فرهزاد با اشاره به نقش صنعت برق در توسعه کشور و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در صنعت برق در سه محور عدالت بنیانی، مشارکت مردم و دانش بنیانی دنبال می‌کنیم.

وی در توضیح محور عدالت بنیانی گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار برای کلیه مشترکین و متقاضیان و توسعه شبکه برق رسانی در همه مناطق استان حتی دورترین روستاها، بیانگر اجرای محور عدالت بنیانی اقتصاد مقاومتی در این شرکت می‌باشد.

فرهزادی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: مشارکت مردم در اقتصاد صنعت برق دیگر رویکرد اقتصاد مقاومتی در این شرکت است که می‌توان به استفاده از نیروگاه‌های پراکنده (DG‌ها و نیروگاه‌های خورشیدی) که توسط مشترکین یا متقاضیان احداث شده و امکان مشارکت آن‌ها در تولید برق را فراهم می‌آورند، اشاره کرد.

وی در ادامه این موضوع گفت: کاهش تمرکز تولید برق در نیروگاه‌های بزرگ دولتی و کاهش تصدی گری‌های فعالیت‌های اجرایی در بخش دولتی و واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی از مزایای اصلی این رویکرد است.

فرهزاد با اشاره به اینکه کاهش تلفات نمونه بارز محور دانش بنیانی در سطح شرکت برق می‌باشد گفت: استفاده از دانش و تکنولوژی‌های بروز و بومی در حوزه فعالیت‌های شرکت برق، برقراری ارتباط مستمر و مفید بین شرکت برق با دانشگاه و استفاده از پتانسیل افراد تحصیل کرده و دانشگاهی در صنعت برق از مقوله‌های مهم این محو است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار