کد خبر: ۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به روند رشد مصرف انرژی طی سال‌های ۹۱ تا ۹۵ گفت: رشد مصرف برق در استان رو به تزاید است و در حال حاضر نیز همه کالا‌ها و خدمات متکی به مصرف انرژی بوده و صرفه جوئی در همه مصارف منجر به مدیریت مصرف برق می‌شود.
به گزارش برق نیوز، در همایش آموزشی نقش بانوان در بهینه سازی مصرف، از مشترکان کم مصرف برق استان سمنان تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این همایش اظهار داشت: بانوان می‌توانند نقش مؤثری در کاهش اتلاف انرژی به ویژه در بخش خانگی ایفا کنند.

 سیدمحمد موسوی زاده با اشاره به روند رشد مصرف انرژی طی سال‌های ۹۱ تا ۹۵ گفت: رشد مصرف برق در استان رو به تزاید است و در حال حاضر نیز همه کالا‌ها و خدمات متکی به مصرف انرژی بوده و صرفه جوئی در همه مصارف منجر به مدیریت مصرف برق می‌شود.

وی تصریح کرد: وابستگی به سوخت‌های فسیلی بیانگر این پیام است که الزام به صرفه جوئی داریم و فرصت‌های صرفه جوئی برای مشترکان خانگی بسیار زیاد است.

سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که مدیریت مصرف شامل مجموعه روش‌ها و اقداماتی است که برای بهینه سازی مصرف به کارگرفته می‌شود افزود: هدف از صرفه جوئی، کم مصرف کردن نیست، بلکه استفاده به جا، به اندازه و منطقی از انرژی الکتریکی است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان، مبلّغان شایسته‌ای در آموزش اعضای خانواده هستند و آموزش غیرمستقیم ناشی از رفتار والدین، می‌تواند سهم بیشتری در یادگیری فرزندان نسبت به آموزش مستقیم داشته و نقش والدین در این موضوع، تأثیرگذار و فراگیر است.

یادآور می‌شود در این همایش از علی احسانپور، ربابه محسنی قلعه قاضی، محمد دنیادوست، حمید جلالی، عباسعلی صبوری، حسین رضا دوست، جواد نام آوری، سیده آمنه بهشتی روی، مجتبی سالک، علی اصغرآزادوار، علی اصغر بهلول، محسن کلاهدوزان و فراتی به عنوان مشترکان کم مصرف برق تجلیل صورت گرفت.

در بخشی از متن لوح تقدیر اعطا شده توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خطاب به مشترکان آمده است: "اینک که با استعانت پروردگار متعال و مساعی ارزشمند و شایسته خود و خانواده گرانقدرتان، در تابستان سال ۱۳۹۶ به نسبت سال ۹۵، بین ۱۰ الی ۱۵ درصد صرفه جویی و کاهش مصرف برق داشته اید، خرسندم این موفقیت خطیر را به حضورتان تبریک عرض نمایم. امیدوارم در استفاده مناسب از این ثروت ملی بیش از پیش کوشش کرده و دیگران را هم در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق تشویق و ترغیب کنید. "
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار