کد خبر: ۲۷۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با امام‌جمعه شاهرود گفت: قریب ۵۰ درصد انرژی مصرفی شهرستان شاهرود صرف فعالیت‌های تولید می‌شود.

به گزارش برق نیوز، سید محمد موسوی زاده  در دیدار با امام‌جمعه شاهرود اظهار کرد: قریب ۵۰ درصد انرژی مصرفی شهرستان شاهرود، صرف فعالیت‌های تولیدی شامل کشاورزی و صنعت می‌شود.

وی گفت: درزمینهٔ برنامه‌های توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی برق‌رسانی، در سال گذشته ۵۱ میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است.

موسوی زاده تصریح کرد: با تلاش کارکنان صنعت توزیع برق شاهرود، از آغاز امسال تاکنون، بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال در امور عمرانی شهرستان اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای خدمات‌دهی به متقاضیان برق، انشعاب درخواستی در موعد مقرر نصب و برنامه‌ها به‌روز می‌باشد.

امام‌جمعه شاهرود هم با تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت بیان داشت: خدماتی که صنعت توزیع برق در استان ارائه می‌نماید بسیار ارزشمند است و قابل‌تقدیر است.

حجت‌الاسلام عباس امینی با اشاره به اینکه باید صرفه‌جوئی در حامل‌های انرژی به‌ویژه برق را سرلوحه امور قرار دهیم، گفت: استفاده از ظرفیت هنر درزمینهٔ فرهنگ‌سازی بسیار مؤثر است و رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع مهم، بیش‌ازپیش اهتمام نمایند.

وی با اشاره به این‌که استفاده از انرژی‌های پاک و خورشیدی یک ضرورت است افزود: فرهنگ‌سازی در این بخش و عملیاتی نمودن آن از آلایندگی محیط‌زیست نیز جلوگیری می‌نماید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار