کد خبر: ۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
بمنظور ارائه عملکرد ادارات و سازمان‌های دولتی، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فن آوری سازمان‌های دولتی که به همت متخصصان مربوطه به ثمر نشسته است در محل مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز در معرض دید بازدید گنندگان قرار گرفت.
به گزارش برق نیوز،  علی صدر زاده مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات این شرکت، هدف از برگزاری نمایشگاه مزبوررا معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های برق فارس دانست وخاطرنشان کرد: هرساله شرکت برق منطقه‌ای فارس در نمایشگاهی که به همت استانداری فارس و با هدف ارائه دستاورد‌ها و عملکرد سازمان‌های دولتی درهفته پژوهش برگزار می‌شود حضوری فعال و چشمگیر دارد.

صدرزاده درخصوص قطعات و تجهیزات نمایش داده شده در غرفه برق فارس گفت: دراین نمایشگاه تعدادی از پروژه‌های تحقیقاتی خاتمه یافته و یا در دست مطالعه، نظیر رله‌های کنترلی و حفاظتی، نرم افزار شبیه ساز رله‌های نیومریک، ترانس جریان نوری، اندازه گیری جریان نشتی مقره، دستگاه گرافیت بردار و عایق بردار کابل‌های فشار قوی، اتوماسیون صفحه آلارم و تست بلاک به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: دو تجهیز حائز اهمیت، رله اضافه جریان زیاد نیومریک و رله اضافه جریان زیاد جهتی نیومریک که برق فارس علیرغم تحریم ها‌ی موجود، با مشارکت دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز و پارک علم و فن آوری، ضمن بهره مندی از مهندسی معکوس، در دست تولید قرار داده است، در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شد.

گفتنی است در نمایشگاه مزبور با نصب بنر و توزیع بروشور، به بیان عملکرد شرکت برق منطقه‌ای فارس پرداخته شد. همچنین در غرفه برق، بروشور و کتاب‌های مدیریت مصرف برق نیز بمنظور ارتقاء فرهنگ صحیح مصرف، در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار