کد خبر: ۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، خاطرنشان کرد: شرکت توریع نیروی برق و شهرداری، هر دو وظایف برجسته‌ای در سطح شهر دارند؛ از این رو تقویت هماهنگی‌ها بین دو بخش ضروری است.
به گزارش برق نیوز، ایرج شهین‌باهر،  اظهار داشت: برای کاهش مشکل «کمبود منابع» که معضل اصلی دستگاه‌های اجرایی است، چاره‌ای جز تعامل و همگرایی نداریم؛ تجربه این تعامل در دوره مدیریت قبل شهرداری، موجب دستاورد‌های عمرانی ارزشمندی شد و باید فضا را برای تکرار این تجربه‌ها باز کنیم.

وی تصریح کرد: سامان‌دهی پست‌های توزیع برق، از مواردی است که با توجه به نقش موثر در سیما و مبلمان سطح شهر، پیشنهاد می‌کنیم مورد توجه باشد.

شهین‌باهر ادامه داد: نوسازی سیستم روشنایی هسته مرکزی تبریز، با جایگزینی انواع لامپ‌های LED، در دوره قبلی مدیریت شهری، با وزارت نیرو هماهنگ شده و اعتباری نیز از طریق وزارت برای اجرای آن در نظر گرفته شده است؛ انتظار می‌رود این موضوع در آستانه رویداد ۲۰۱۸، با جدیت بیشتری پیگیری شود.

شهردار تبریز با بیان این‌که شهرداری آماده همکاری برای جابجایی شبکه هوایی در محدوده تاریخی و مرکزی شهر است، گفت: این امر نقش موثری در افزایش ایمنی، کیفیت بصری شهر و تقویت خدمات برق در این محدوده خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که هزینه‌ای که شرکت‌های خدمات‌رسان از بابت حفاری می‌پردازند، در نهایت، صرف شهر می‌شود، گفت: ضوابط و مقررات حفاری، مشخص است و انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان مطابق همین ضوابط، عمل کنند.

شهین‌باهر اضافه کرد: همه در یک شهر خدمت می‌کنیم و تفاوتی بین منافع شهرداری و منافع سایر دستگاه‌ها نیست؛ این نگرش، در میان مدیران ارشد دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود دارد و انتظار می‌رود به سایر رده‌های مدیریتی و اجرایی این دستگاه‌ها نیز تسری باید.

شهردار تبریز با بیان این‌که برخی سیم‌کشی‌های بازار، وضعیت نابسامان و ناایمن دارند و ممکن است منشا حوادث ناگوار شوند، اظهار داشت: شهرداری تبریز علی‌رغم این‌که مسئول مستقیم در مورد بازار تاریخی تبریز ندارد، پروژه کف‌سازی این مجموعه را در فازبندی‌های مختلف ادامه می‌دهد؛ موضوع اصلی در این پروژه، همکاری شرکت برق برای اجرای شبکه‌های زیرزمینی است.

وی خاطرنشان کرد: این همکاری در صورتی که به موازات فازبندی‌های شهرداری اجرا شود، هزینه چندانی برای شرکت برق نخواهد داشت.

شهین‌باهر، همچنین با اشاره به این‌که فیش‌های نوسازی، از منابع درآمد پایدار شهرداری‌ها است که بعضاً ضمانتی برای وصول آن وجود ندارد، پیشنهاد داد، طرح ترکیب این فیش‌ها با هزینه برق‌بها، به عنوان یک ایده پایلوت در شهر تبریز مطالعه شود.
عادل کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این دیدار با تبریک انتخاب دکتر شهین‌باهر به عنوان شهردار تبریز، از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق، برای همکاری در بخش‌های مختلف اجرایی و آموزشی خبر داد.
 
منبع: جوان آنلاین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار