کد خبر: ۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: قرارداد راه اندازی ۲ هزار نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این نهاد در کرمان منعقد شده که باید این تعداد نیروگاه خورشیدی طی ۲ سال در استان اجرا و راه اندازی شود.
به گزارش برق نیوز،  یحیی صادقی افزود: طبق تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد، امور شعب بانک ملت کرمان و شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به منظور اجرای طرح پنل‌های خورشیدی تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کرمانی پرداخت می‌شود.

وی سیاست اصلی کمیته امداد را فراهم کردن زمینه یک درآمد پایدار برای خانوار‌های تحت حمایت و توانمند کردن آن‌ها اعلام و اظهار کرد: طبق تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد، امور شعب بانک ملت کرمان و شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به منظور اجرای طرح پنل‌های خورشیدی تسهیلات ارزان قیمت به مددجویان کرمانی پرداخت می‌شود.

صادقی در ادامه هدف از انعقاد این تفاهم نامه را بهره گیری از توان، امکانات و ظرفیت‌های موجود هر سه دستگاه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به مددجویان برای راه‌اندازی نیروگاه‌های پنج کیلوواتی خورشیدی اعلام کرد و گفت: استفاده از امکانات و توان هر سه دستگاه و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد به منظور توانمندسازی اقتصادی آن‌ها از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

وی افزود: پذیرش مددجویان معرفی شده کمیته امداد، تسهیل و تسریع در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان، قبول قرارداد خرید تضمینی برق و یک فقره سفته به عنوان ضمانت تسهیلات پرداختی، در نظر گرفتن دوره تنفس بازپرداخت وام تا زمان بهره برداری سامانه و دریافت اولین وجه بازپرداخت وام اعطایی از محل درآمد حاصل از فروش انرژی تولیدی و دریافت اقساط بر اساس زمان واریز وجه فروش برق توسط شرکت توزیع، از مهم‌ترین تعهدات امور شعب بانک ملت استان کرمان بر اساس انعقاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: ارتقاء رایگان کنتور برق به ۲۵ آمپر برای منازل مددجویانی که اشتراک ۱۵ آمپر دارند، انعقاد خرید تضمینی برق به مدت ۲۰ سال بر اساس شرایط ابلاغی وزیر نیرو، انجام قرائت برق و پرداخت بموقع وجوه برق خریداری شده از مهمترین تعهدات شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان بر اساس انعقاد این تفاهم نامه است.

صادقی شناسایی متقاضیان واجد شرایط و بررسی ارزیابی کیفی آن‌ها برای تأمین تجهیزات موردنیاز، شناسایی پیمانکاران واجد شرایط و بررسی ارزیابی کیفی آن‌ها برای تأمین تجهیزات موردنیاز، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان و معرفی مشاور به مددجو برای اجرای صحیح طرح را ازجمله تعهدات کمیته امداد استان کرمان اعلام کرد.
قرارداد راه اندازی ۲ هزار نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این نهاد در کرمان منعقد شده است.
توانمندسازی مددجویان از جمله اهداف کمیته امداد امام خمینی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار