کد خبر: ۲۷۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
محمدجواد جلیلی از راه اندازی سیستم اطلاعات مکانی در حوزه مشترکان شهرستان یزد و مهریز خبر داد و گفت: با پیش بینی‌های انجام شده بازدید محل افزون بر ۸۰۰۰ مشترک جدید کل استان تا پایان سال توسط سیستم اطلاعات مکانی و حداکثر به مدت ۲۴ ساعت انجام می‌شود.
به گزارش برق نیوز،  محمدجواد جلیلی از راه اندازی سیستم اطلاعات مکانی در حوزه مشترکان شهرستان یزد و مهریز خبر داد و گفت: با پیش بینی‌های انجام شده بازدید محل افزون بر ۸۰۰۰ مشترک جدید کل استان تا پایان سال توسط سیستم اطلاعات مکانی و حداکثر به مدت ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به برآورد تقاضای ۲۵ هزار انشعاب جدید در سال آینده، متذکر شد: نیمی از این مشترکان مربوط به شهرستان یزد بوده و مابقی آن‌ها به نواحی یزد اختصاص دارند.

جلیلی، با ذکر اینکه بازدید محل ۶۰۰ مشترک شهرستان مهریز به عنوان شهرستان پایلوت در سال گذشته از طریق سیستم اطلاعات مکانی با موفقیت انجام شد، خاطرنشان کرد: پس از مهریز، از آبان ماه سال جاری برای بازدید محل مشترکان جدید محدوده امور برق سه یزد و از آذر ماه در امور‌های برق یک و دو از این سیستم استفاده می‌شود.

وی تعداد مشترکان برق استان یزد را بیش از ۶۳۲ هزار ۵۰۰ مشترک خواند و اظهار کرد: با تکمیل فرآیند برداشت اطلاعات GIS تا پایان سال، شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، بافق، بهاباد، تفت، اردکان، میبد و اشکذر، کار بازدید محل از این طریق انجام خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، کاهش زمان بازدید از ۳ روز به حداکثر یک روز، سهولت در مکان یابی موقعیت مشترکان، افزایش رضایت مندی و کاهش هزینه را از مزیت‌های بازدید محل از طریق GIS بیان کرد.

وی بررسی سیکل‌های مشترکان و صحت سنجی حضورمامور قرائت در محل را از دیگر قابلیت‌های GIS در حوزه مشترکان اعلام کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار