کد خبر: ۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
مسئول اداره برق شهرستان طارم گفت: شرکت توزیع برق این شهرستان نزدیک به ۲۰ درصد تلفات دارد گفتنی است ۲۰ روستا استفاده دارد، ولی بهاء پرداخت نمی‌کند.
به گزارش برق نیوز،  داود امینی مسئول اداره برق شهرستان طارم با اشاره به بحث ضعف ولتاژ در سطح شهرستان طارم اظهار داشت: بحث ضعف ولتاژ یکی از مشکلات اساسی در سطح این شهرستان است که دو بخش فوق توزیع و خود توزیع را شامل می‌شود که متأسفانه عمده مشکل در فوق توزیع است.

وی تصریح کرد: شایسته است در مرکز شهرستان و روستای همجوار با وجود ۴ فیدر که مربوط به برق منطقه است با رایزنی فرماندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پستی در این مکان‌ها استقرار و احداث شود تا مشکل ضعف ولتاژ اولیه رفع شود.

مسئول اداره برق شهرستان طارم ابراز کرد: بخش دوم ولتاژ‌های شرکت‌های توزیع است تا کاهش شعاع تغذیه ولتاژ رفع شود گفتنی است تحقق این مشکل نیازمند همکاری مسئولین ادارات مربوطه و مردم است.

امینی از نعمت برق بعنوان مادر صنعت یاد کرد و افزود: بدون این وسیله نه تنها صنعت بلاتکلیف می‌ماند بلکه زندگی انسان‌ها هم دچار آسیب جدی می‌شود بنابراین بیشتر مشکلات خود را از توزیع برق می‌دانیم در حالیکه برق با تمام قوا پیش می‌رود، ولی فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی را نداریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان طارم گفت: توسعه و تأمین برق اراضی سطح شیب دار با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان، رفع ضعف ولتاژ مرکز شهرستان با با نصب لاجرم ترانس روبروی بنیاد شهید بعلت عدم وجود جانمایی پست، تبدیل شبکه‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار نزدیک به ۱۵ طرح و گسترش تا ۲۰۰ کیلومتر در حال انجام است.

مسئول اداره برق شهرستان طارم یادآور شد: اصلاح ضعف ولتاژ و انجام کابل خود نگهدار روستا‌های تسکین، تشویر، هندی کندی و … تعویض ۵ مورد تابلو در سطح شهرستان طارم از دیگر اقدامات انجام شده در طول مدت خدمت است.

امینی اظهار داشت: شرکت توزیع برق شهرستان طارم نزدیک به ۲۰ درصد تلفات دارد گفتنی است ۲۰ روستا استفاده دارد، ولی بهاء پرداخت نمی‌کند.

وی علت اصلی افت ولتاژ برق در سطح شهرستان طارم را استفاده از برق‌های غیر مجاز، عدم فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح از برق، دوری شعاع تغذیه دانست و افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری مردم و مسئولین است.

مسئول اداره برق شهرستان طارم با اشاره به چندین مورد برق گرفتگی در سطح این شهرستان بیان کرد: علت اصلی این امر سهل انگاری در نصب کلید محافظ جان و تجهیز چاه ارت در داخل ساختمان، عدم رعایت موارد ایمنی و استفاده از افراد غیر متخصص در زمینه نصب وسایل برقی و کار تعمیراتی از طرف شهروندان است که این مشکلات دست به دست هم داده مشکلات مردم و شرکت توزیع را زیادتر کرده است.

امینی در پاسخ به مطالبات مردم شهرستان طارم مبنی بر بالا بودن فیش‌های برق اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه اینست که همشهریان برقی ثابت و پایدار داشته باشند گفتنی است با پرداخت به موقع قبض‌ها این امر محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع یک شرکت خدماتی است بنابراین مبالغ دریافتی از مردم جهت زیرساخت‌های مجموعه هزینه می‌شود که از جمله این زیرساخت‌ها رفع تیربرق‌های حادثه خیز، کابل‌های خود نگهدار و توسعه احداث شهری و روستایی و … است.

منبع: دانا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار